Zimowa wymianka u Moteczka

Brałam udział (jak wiele z Was) w wymiance u Moteczka. Nadszedł 8 marca i mogę się pochwalić, co zrobiłam dla mojej wymiankowej koleżanki.

Prezent przygotowywany przeze mnie  trafił do Kasi z bloga "ovillowe to i tamto

Starałam się jak najwięcej zrobić własnoręcznie. Ponieważ tematem wymianki była zima, a zima kojarzy mi się ze śniegiem i świeczkami, które wtedy bardzo często zapalam wieczorami.


Kasia dostała obrazek, który pokazywałam (w części) na blogu jakiś czas temu



I świeczniki ze złotymi wzorkami do kompletu



i zielone, ponieważ Kasia lubi ten kolor :)



Wszystko razem :)
Doszła do tego książka i trochę słodyczy.



A teraz to co ja dostałam :)

Prezent dla mnie robiła Dorotka z bloga Kocia przystań







8 komentarzy:

  1. Piękne te bukiety. Wybieram ten....nie wiem ktory :) Cudowności dostałaś i podarowałaś!!! Pozdrawiam gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazek prezentuję się rewelacyjnie. Naprawdę jest śliczny. No i jakie prezenciki cudne dostałaś . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu śliczny wymiankowy prezent otrzymałaś, ale także śliczny sama przygotowałaś.
    Dziękuję za cudne kwiatki, wybrałam bukiet z czerwonych tulipanów.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazek piekny juz go podziwialam ale Ty rowniez cuda dostalas ,moim faworytem jest biscornu balwankowe :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  5. Same śliczności. I przygotowałaś, i otrzymałaś. Obrazek cudny!
    Za tulipany, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny prezent zrobiłaś.Cieszę się,że moje drobiazgi spodobały się Tobie i Twojej bratanicy.Dziękuję za kwiaty.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. slicznosci dostalas i slicznosci zrobilas
    ja male slowko odnosnie RR.W notesikach mozesz pisac co chcesz a w zasadzie to co bys chciala aby inne uczstniczki zabawy napisaly o sobie.Zazwyczaj tak jest ze wpisy sa wzorowane na wpisie wlascicielki.Na pewno musisz podac swoj nick blogowy i adres bloga,mozesz podac swoj e-mail;kilka slow o sobie tez mile widziane,bo w ten sposb poznajemy sie lepiej;mozesz ten napisac czym haftowalas,wlasnie o tym ze zrobilas polkrzyzyki i ze chcesz aby inne byly tez tak robione(orginalna nie bedziesz,bo ja tez mam tak samo;jak juz zrobisz notesiki to nie czekaj,posylaj dalej swoje hafciki,w ten spsob jest szansa ze przyspieszymy nasza zabawe

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty wymiankowe, i te otrzymane i te zrobione! A Twój obrazek haftowany wręcz mnie urzekł, przeuroczy jest.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń