Idzie ZOO

Pisalam już może o tym że załapałam 50000 licznik u Janeczki? Nie będę ukrywać, że polowałam na niego już od kilku dni.
Złapałam też licznik 49999 i 49998.


 

Janeczka zapytała się mnie, co chciałabym dostać. Zdecydowałam się na króliczka, albo baranka, albo kurkę. Podobały mi się te stworzonka i byłyby idealne do koszyczka.Dzisiaj dostałam paczkę i okazało się że dostałam całą zwierzęcą trójcę.Byłam strasznie zaskoczona, bo spodziewałam się tylko jednego!

Dziękuje Janeczko :)


A tu wdać kto ukradł mi moje zwierzątka :) Niki upodobała sobie króliczka, ale tym razem nie popuszczę i jej nie oddam moich małych cudowności :)

Tutaj króliczek daje buzi barankowi :)


Wielgachny uśmiech Nikoli :) Żebyście słyszały jak się przy tym zaśmiewała :)


 A tu króliczek robi "Kici, kić" :D Co chyba widać po dość nieostrej sylwetce naszego króliczego jegomościa :)



A żeby nie było że nic nie robię to kończę właśnie metryczkę dla synka mojej przyjaciółki Moni...


8 komentarzy:

  1. W koszyczku będziesz miała prawdziwy tłum :) Ale za to prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ozdóbki do koszyczka macie już zapewnione;)Skoro kobieca intuicja podpowiada,że to będzie chłopiec to metryczka w sam raz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemnie jest coś komuś podarować jak można zobaczyć taką radość z podarunku. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej! A misio spodoba się tak samo chłopcu, jak i dziewczynce:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wygranej ;o) A metryczka cudna ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj cos wiem o tej walce z dziecmi i maskoty;na boze narodzenie dostalam od super laski mikolaja i balwanka szydelkowego i tylka noca robily za dekoracje a w dzien byly w ciaglym uzytkowaniu dzieci;z drugiej strony zobaczcie jaka radoche maja maluchy z takich rostych zabawek a nam durnym matkom sie wydaje ze powinny mies takie super wypasione za kosmiczna cene ze sklepu
    a tak w ogole to chcialam ci serdecznie podziekowac za serce,za myslenie o mnie i za cudna kartke ktora na mnie w biurze czekala nie wiem juz jak dlugo;wczoraj wpadlam do pracy pomiedzy doktorami i sie wzruszylam straszebnie;dziekuje raz jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałaś fajną gromadkę :).

    Mała jest rozkoszna :).

    Metryczka będzie śliczna i bardzo jestem ciekawa czy faktycznie będzie chłopczyk :).

    OdpowiedzUsuń
  8. No gratuluję masz już Swoje Zoo:). A metryczka rewelacyjna. zawsze mam się za nią zabrać ale zawsze coś innego "wpadnie" mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń