Mirabilia - The Fairy Moon XII

Witajcie! Wykopawszy się z ton maleńkich, świeżo wypranych ciuszków, chciałam wam pokazać skończoną wróżkę. Mam kilka uwag, przekażę je później, na razie nacieszmy się zdjęciami.


Zastanawiam się nad poprawieniem różdżki kolejną srebrną nitką. Co myślicie? Mam też nadzieję, że te zagniecenia rozprostują się po kąpieli, na razie pomimo prasowania nie chcą zniknąć. Chciałabym szybciutko pokazać wam oprawiony obrazek. Znalazłam bardzo fajnego ramiarza i widzę, że nadajemy na tych samych falach.


Nie wyszywałam koralików tak gęsto jak jest we wzorze, a i tak zabrakło. Koloru 00161 zalecałabym kupić ok 10 g, czyli dwa opakowania (Haftix, Needle Art), podobnie z kolorem 02017. 03026 (ciemny fiolet) - niewielkie opakowanie 2,63 gramowe wystarczyło, a nawet zostało trochę. Pozostałe kolory można kupić standardowo po 4,5 grama.  00161 mill hill musiałam zamienić na ToHo (161), które są minimalnie większe. Nie przeszkadza to, gdy wyszywamy te "rozsypane" elementy, ale przy księżycu sprawiło mi to już kłopot w dopasowaniu.
Haft powstał na kawałku tkaniny o wymiarach 50x70, co wystarczyło w zupełności. Na dole pozostanie niewielki pasek materiału, który zużyję na jakieś zawieszki czy igielnik.


Tkanina - Len 30ct kolor piaskowy
Nici - DMC/Kreinik
Koraliki - Mill Hill/Toho
Rozmiar obrazka - 42 cm x 46 cm

28 komentarzy:

  1. Cudeńko wyhaftowałaś, koraliki dodają ulotności, będzie cudny obraz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! Mnie ten wzór też ogromnie się podoba i mam na niego chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszywałaś dwiema nitkami co dwie nitki tkaniny, czy jedną co jedną?

      Usuń
    2. Dwiema, co dwie. Nie da rady jedną, bo sa mieszane kolory i trzeba haftować dwiema :)

      Usuń
  3. Piękny hafcik !! Gratuluję ukończenia !! Bardzo mi się podoba !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny. Wróżka z koralikami nabrała swej urody. jest cudowny! Zapewnie zawiście w pokoju maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D W sumie zawiśnie u nas nad łóżkiem :D Ale byłaś blisko, bo pokój maleństwa jest też naszym :D

      Usuń
  5. Śliczna!!! Od dawna podoba mi się ten wzór, może kiedyś i ja go popełnię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna! Możesz być z siebie dumna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Różdżka rzeczywiście mało wyrazista choć sama nie wiem czy bym ja poprawiała,ale całosć jest przecudowna i delikatna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie cały czas się zastanawiam, czy poprawiać, czy nie :D

      Usuń
  8. piękna... ale to niestety przez te koraliki nie chce się prasować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale własnie nigdy nie miałąm z tym problemu (pomimo koralików), spróbuję na mokro. Chyba, że to tkanina taka.., Nie wiem.

      Usuń
  9. Kiedy pierwszy raz zobaczyłam schemat z tej serii nie byłam zachwycona...dopiero kiedy zobaczyłam wyszyty gotowy obraz odjęło mi mowę:) a tak swoją drogą ślicznie to wygląda, może popraw kontury różdżki będzie widoczniejsza. No i ne zdawałąm sobie sprawy z tego ile do tego wzoru potrzebnych jest koralików:) Kończ i oprawiaj jestem ciekawa całości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie byłam zamówić ramkę, efekt będzie spektakularny :D

      Usuń
  10. Zapomniałam dodać swoje 3 grosze w sprawie prasowania, kiedy upierzesz haft weź gruby ręcznik, bardzo gruby! taki puszysty albo kąpielowy złóż ze 2 razy ma być jak na sprężystym materacu hu he i prasuj od lewej strony możesz spróbować przez cienki ręcznik ale ja len prasuje bezpośrednio żelazkiem i pięknie się rozprasowuje!!! jak materiał jest wilgotny robi się to lepiej, prasuję aż do wysuszenia tkaniny, koraliki wpadają w ręcznik i nie przeszkadza to rozprasowywaniu tkaniny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna wróżka, jesteś Mistrzynią:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniała:) robi mega wrazenie, ciekawa jestem oprawy :)
    ja rozdzke bym poprawila, zeby byla widoczniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest rewelacyjna!! Cudeńko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny hafcik bardzo precyzyjny. czuje że będę tu częściej

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW! Nic dodać nic ującć :)
    Jest prześliczny :). Sama zakochałam się w kilku wzorach Mirabilia., ale teoszeczkę boję się tych koralików . Nawet nie wiem jak się za nie zabrać. Najpierw się wyszywa xxx, a potem koraliki,, pod koralikom jest xxx, czy zostawiasz puste miejsce?
    Pozdrawiam i czekam na obramowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W większości projektów koraliki są uwzględnione, tak jak kolor muliny - oznaczenie, puste miejsce itp. Czasami możesz dodać koralik, a nawet jak wyszyjesz to puste miejsce to nic sie nie dzieje, bo jakiejś wielkiej różnicy nie ma. Ale na ogół w projektach jest specjalnie zostawiona dziura :) Jakbyś miała jeszcze jakieś pytania to pisz :)

      Usuń
  16. Piękny haft! Dużo lepiej wygląda wyhaftowany obraz niż na zdjęciu gdzieś w internecie.
    Każdy len ciężko rozprasować. Ja zawsze zraszam i na przemian prasuję obrazek aż do skutku. Nieraz jest to 5 czy 6 razy. Korali też nie ułatwiają prasowania:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne! Muszę przyznać, że pierwszy raz mam okazję zobaczyć połączenie haftu z wyszywaniem koralikami. Ślicznie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudna wróżka :) koraliki dodają jej dużo uroku :)

    OdpowiedzUsuń