Filc

Wczoraj kupiłam sobie kilka arkusików filcu w empiku. Spodobały mi się filcowe broszki. Robienie broszek to bardzo pracochłonne zajęcie, w każdym razie ta pierwsza taka była, ale myślę, że fajnie mi to wyszło :)



Broszka może być prosta, albo można ją zwinąć w kuleczkę :) 



Jak na razie powstały tyko dwie, bo byłam strasznie zmęczona i nie znalazłam w domu więcej agrafek :)


Dziewczyny na prawdę bardzo wam dziękuję za rady dotyczące oprawy serduszka, wielu rzeczy się dowiedziałam o których nie miałam nawet pojęcia. I wasze cenne rady na pewno wykorzystam :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie Ci wyszło :) Obydwie broszki są śliczne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Broszka bardzo fajna i oryginalna !!! Podoba mi się ! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne broszki a zwlaszcza ta pierwsza:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Pracochłonne zajęcie, ale warte poświęconego czasu! Śliczne są te broszki, zwłaszcza pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie,ze zaczelas przygode z filcem.Broszki wyszly bardzo ladnie.Czekam na wiecej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta Twoja zabawa filcem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajrzyj tutaj:)

    http://sabinkat1.blogspot.com/2011/03/z-ksiazka-na-majowke-zasady-zapisy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne broszki filcowe !! brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne broszki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń