Hafciarska lista życzeń

Niedawno przeczytałam na blogu Zimnej o tej zabawie i postanowiłam sama wsiąść udział. Mimo tego, że co roku robię takie podsumowanie moich panów na kolejny rok, myślę, że dobrze będzie motywować się z innymi dziewczynami. Troszeczkę zmodyfikuję zasady do swojego bloga i podzielę dodatkowo hafty na te, które już publikowałam w Podsumowaniu 2013 i je skończę jeszcze w tym roku i te, które wyszyję już w przyszłym. 


Zasady zabawy są proste i pochodzą od pomysłodawczyni - Ani z bloga Kokardka:
  • zamieszczamy post zatytułowany "Hafciarska lista życzeń" lub "Cross Stitch Wish List Tag",
  • opisujemy co najmniej trzy projekty, które chcielibyśmy rozpocząć i/lub zakończyć w ciągu roku (zdjęcie mile widziane),  
  • tworzymy etykietę "Lista życzeń" i podpinamy pod nią wpis, 
  • za rok sprawdzamy postępy

U mnie już figuruje etykieta "Lista życzeń" i mam związane z nią palny, więc naszą zabawę podepnę do "Zabawy blogowe".

Do końca 2014

1. Skończę Mirabilia Moon Fairy


2. Wyszyję ozdobę świąteczną 2013 - coś związanego z mieszkaniem, które obecnie wykańczamy.


3. Zmobilizuję się i poszukam ozdoby świątecznej 2012, związanej z naszym ślubem.


4. Zacznę Nimue - Fée A Martin-Pêcheur


W 2015 wyszyję:

5. Angel of Mercy projektu Lavender & Lace, jako metryczkę dla mojego dziecka.


Myślę, że te 5 projektów wystarczy, pewnie wpadną jakieś pomniejsze i szybsze do wyhaftowania, ale ja postanowiłam się skupić nad tymi, które już długo chodzą mi po głowie.

28 komentarzy:

  1. Ambitne plany. Trzymam kciuki żeby wszystko się spełniło

    OdpowiedzUsuń
  2. Plany jak sie patrzy. Będę zaglądała do Ciebie i będę sama się motywowała do zrobienia planów na 2015. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ambitnie. Ja nie umiem planować, bo duże wzory idą mi bardzo wolno i często tracę zapał. Więc raczej będę sobie w myślach ciągle typować a potem zmieniać zdanie :)
    pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :D wystarczy spojrzeć ile zaplanowałam na 2014 i tak niewiele z tego wyszło :D

      Usuń
  4. Fajny pomysł z tą zabawą:) może się skuszę. Twoje hafty są śliczne. A niebieski ptak z elfem też chodzi mi po głowie, ale chyba już za rok go zrobię. Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam mocno kciuki Metryczka będzie cudowna - doskonały wybór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam cos bardziej pracowitego dla mojego dziecka :)

      Usuń
  6. Muszę odgrzebać moje kanwy i wrócić do haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i co takiego zmieniłaś w swojej liście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Plany ambitne więc zapowiada się pracowity czas :) Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że większość dziewczyn ma ambitniejsze niż ja, wystarczy spojrzeć na tę ilość, u mnie jest ich tylko 5, a inni mają ich naście :)

      Usuń
  9. Powodzenia w realizacji planów. Jak się urodzi maleństwo doba bardzo się skurczy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiem ;( Mam cichą nadzieję, że podrzucę je mamie i będę się mogła troszkę zrelaksować :)

      Usuń
  10. Ambitne plany :) Ja pamiątkę ślubną planuję wyhaftować na 15-stą rocznicę ślubu :) czyli mam jeszcze pół roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 15 lat! Nie wyobrażam sobie takie ogromnej liczby :D Szacun :)

      Usuń
  11. Dziękuję za udział w zabawie :) Piękne wzory masz w planach :) Moon Fairy jest po prostu obłędna! Widziałam przed sekundą aktualny post i napiszę to jeszcze raz, po prostu cudo! :) Zastanawiam się nad grupą "Hafciarska Lista Życzeń" na fb i jak tylko ją założe, to dam znać, tam będziemy się wzajemnie motywować :) Zapraszam do odwiedzin bloga, tam na pewno pojawi się link :) Pozdrawiam cieplutko Ania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie się dołączę :) Blog mam w obserwowanych na bloglovin i bedę na bieżąco :)

      Usuń