Mirabilia - The Fairy Moon XIII

Witajcie! Przygotowani? Na ogromną ilość zdjęć? Oto wreszcie nadeszła ostatnia odsłona mojej księżycowej wróżki. Czekałam tylko na wypłatę, żeby kupić ramkę na ten cudny obrazek. Zrealizowałam wszystko, skończyłam do 2015



Wróżka miała pierwotnie zawisnąć nad naszym łóżkiem, ale razem z siostrą doszłyśmy do wniosku, że jednak kiepsko tu wygląda. 
Obawy dotyczące nie możności rozprasowania haftu przez koraliki były bezpodstawne. Chciałam podziękować Lunie, za bardo skuteczną radę dot. prasowania. Jak widać podziałało :) 

"Zapomniałam dodać swoje 3 grosze w sprawie prasowania, kiedy upierzesz haft weź gruby ręcznik, bardzo gruby! taki puszysty albo kąpielowy złóż ze 2 razy ma być jak na sprężystym materacu hu he i prasuj od lewej strony możesz spróbować przez cienki ręcznik ale ja len prasuje bezpośrednio żelazkiem i pięknie się rozprasowuje!!! jak materiał jest wilgotny robi się to lepiej, prasuję aż do wysuszenia tkaniny, koraliki wpadają w ręcznik i nie przeszkadza to rozprasowywaniu tkaniny :)"


Wedle waszych rad poprawiłam kolejną nitką (w sumie to tę drugą nitkę oplotłam wokół pierwszej) różdżkę i nie żałuję. Wygląda o niebo lepiej.

 
 


Tkanina - Len 30 ct piaskowy - 2 przez 2 nitki
Rozmiar obrazka - 42 cm x 46 cm
Nici - DMC + biała Ariadna Koraliki - Mill Hill/ToHo
Ramka + Passepartout- Art Deco
Cena - 209 zł
Czas haftowania - 12.03.2014 - ??.11.2014




23 komentarze:

  1. Uwielbiam takie odsłony!
    Mega piękny!
    No i widzę w tle jakiś piękny pikowany zagłówek. ..czyżby już koniec remontu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawie. Czekamy tylko na hydraulika i przenosimy się do naszego gniazdka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pieknie, tylko czekam aż będą wnętrzarskie posty!
      No i trzymam kciuki za najlepszy z możliwych finałów ciąży :-)))
      Pozdrowienia i wszystkie trzymamy kciuki!

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję 😊 wnętrzarskie posty juz w przygotowaniu na pierwszy ogień pójdzie garderoba 😊

      Usuń
  3. Cudowny haft! Czy Ty wiesz, że dokonałaś prawdziwego dzieła! Normalnie napatrzeć się nie mogę CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt końcowy na 6 :) mam wzór już jakiś czas i chyba zabiorę się za niego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo!!! Cudo !!! Na pewno skorzystam z Twojej rady w kwestii prasowania :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapiera dech :) Przepiekny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Haft prześliczny, a ramkę dobrałaś idealną. Prezentuje się cudownie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bosko! Idealnie! Jestem w 100% pewna, że pewnego dnia też ją popełnię, bo wygląda zjawiskowo. Rama dopełniła tylko dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, wspaniały wzór, bardzo magiczny :) gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopiero dzisiaj zobaczyłam tego posta. Kolejny raz widzę,że blogier czasem nie pokazuje nowych postów. Haft wyszedł cudowny. Tak patrzę się na tą ilość koralików i podziwiam za cierpliwość w ich naszywaniu. Oprawę dobrałaś idealną.

    OdpowiedzUsuń