Domokwy RR i nici DMC

Domki już gotowe. Czekam więc na oficjalne rozpoczęcie zabawy.
Jeszcze tylko zeszyciki, ale co tam powinno być napisane?


Nie byłabym sobą gdybym czegoś nie pomyliła :) I tak zrobiłam półkrzyki  zamiast całych krzyżyków i w dodatku nie w tę stronę, co trzeba. Ale za to mój słownik będzie wyjątkowy ;)


 I moje słowniczki, które czekają na wysyłkę :)



Do domkowego RR kupiłam dwa motki mulin DMC. Tak jak mówiła Michalina nie zauważyłam jakiejś spektakularnej różnicy. Tylko cenową, zatem pozostanę przy naszej dobrej polskiej Ariadnie. Zauważyłam nawet, że Ariadna jest delikatniejsza od DMC.

3 komentarze:

  1. Piękne są te hafty, a już ta ciężarówka z domkiem - cudo:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi hi Kochana świetne słowniki ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bardzo lubię haftowane RR-y :).

    Co do notesika to piszesz w nim co chcesz. Ja np. piszę parę słów o sobie i jak mi się wyszywało dany obrazek :).

    OdpowiedzUsuń