Dalej to samo

Na wstępie chciałabym podziękować wszystkim ( niezawodna Mysia, Ania i Gaja), którzy wysłali mi wzory serduszek. Będzie w czym wybierać :)

Szukając wzorku serduszka, które wyszyłam (chciałam je przesłać dalej, a wzorek wydrukowałam sobie kiedyś i nie mam na komputerze), znalazłam takie oto pomysły.
I teraz na prawdę widać różnicę pomiędzy moim serduszkiem, a tym jak powinno on wyglądać.
Chyba wyszyję je jeszcze raz tylko na lnie...


Widziałyście gdzieś takie passe parout? Wydaje mi się, że to dwa złożone razem, tylko, że to czerwone jest minimalnie większe. Właśnie tak chciałabym je oprawić.

A tu ciekawy pomysł z koralikami
Strasznie mi się takie coś podoba, ale boję się jak to będzie wyglądało za szkłem... Oprawiała któraś z was obrazek z koralikami?


7 komentarzy:

  1. Oprawiałam w lokalnej "oprawialni obrazów" wróżkę (Mirabilia) z mnóstwem koralików właśnie w takie podwójne passe-partout. Przez to, że są dwie warstwy tektury, koraliki nie opierają się o szkło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja preferuję oprawianie haftów bez szkła. Pięknie się prezentują! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne z koralikami. 5horizons ma rację. Stosuje się podwójne passe partout i dlatego koraliki nie dotykają szkła. Tylko zanim przyszyjesz koraliki - porządnie wyprasuj i nakrochmal pracę, bo potem będzie ciężko doprasować miejsca gdzie są koraliki. Wiem z doświadczenia :)

    A co do PITu - szczęściara z Ciebie. Ja jeszcze poleciałam tradycyjne z papierkiem w ręku, ale tylko dlatego, że program wykazywał jakiś błąd i nie mogłam nic wpisać. Więc się zdrzaźniłam i zrobiłam jak zawsze. Ciekawa jestem czy znowu coś źle policzyłam :)

    Pzdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne wzory wyszywasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana passe są też w Merlinie w bonarce, zobacz może coś Ci się spodoba.

    Co do pitów, to ja też składałam przez internet i kasę miałam już po 3 dniach na koncie bankowym ;o) Polecam wszystkim, bardzo łatwo i szybko ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. PIĘKNE serducho!Też mnie kusiło przyszycie na hafcie koralików i nurtowało jak to będzie z oprawą(dziewczyny to wyjaśniły powyżej).Fajnie tu u Ciebie...będę zaglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszło CI serduszko, a pomysł na doszycie koralików rewelacyjny. Teraz tylko musisz poszukać passe partout. A pomysł wyszycia na lnie bardzo fajny jestem ciekawa jak będzie się prezentować. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń