Śpiące anioły

Bardzo dziękuję Mysiu za przesłanie mi wzorku. Co ty kochana w nocy spać nie możesz?
A żeby nikt nie miał takich problemów jak ja wrzucam go tutaj.Wystarczy kliknąć, a obrazek otworzy się duży w nowym oknie.




W odpowiedzi na komentarze :

annadu, CyberJulka  -  Dziękuję dziewczyny :)

Ania - Mam nadzieję, że już w kwietniu powiem pracy lic. sajonara ;) Moja promotorka wróci dopiero 20 marca zatem dopiero po tym terminie spodziewać się będę jakiegoś terminu :)


kamala - Ja też mam już dosyć tego poprawiania, robi się z tego groch z kapustą i grzybami ;) Ale moja promotorka chyba lubi takie rzeczy czytać, bo sama to "ugotowała"

Little Princess - Kontury to moja "artystyczna" inwencja, nijak mają się do tych, które były we wzorze, ale też wyzionęłabym ducha gdybym miała je wyszywać :)

5 komentarzy:

  1. Wysłałam Ci na maila ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniusi, ale nie widziałam. Chociaż dość prosty, żeby z rysunku wyhaftować.
    Ale widzę, że Mysia Ci już wysłała. Fajnie
    Pzdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli byłaby możliwość to ja tez po proszę wzorek
    p_anna23@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Joasiu, ja to od początku studiów przestawiona jestem na tryb nocny, to dlatego ;o)
    Dla mnie chodzenie spać o godzinie 3 czy 4 rano to normalka ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam nową kolezankę bede przychodziła tu częsciej pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń