I Wygrane Candy

Właśnie przyszła do mnie paczka z broszkami, które wygrałam w candy organizowanym przez Sylwię.
Strasznie mi się podobają. Są przepięknie wykończone i z tyłu i z przodu wyglądają ślicznie :)



Tak wyglądała paczuszka, zdjęcie skradzione z bloga Sylwii :)

 A tu już u mnie :)


 Ta czerwona jest strasznie milusia, taka przytulasna :)

Dostałam ponadto zakładeczkę do książki :) w końcu nie będę zaznaczać miejsca, które czytam kawałkiem nitki, widelcem, ogonkiem jabłka, czy innymi śmieciami, które mam pod ręka ;)




Dzisiaj pada więc siedzę i haftuję. Powoli zbliża się okres, który jest bardzo jałowy w moje prace. Zazwyczaj na wiosnę jak już wygląda słoneczko wybywam z domu.
Jeśli pada, jest ciemno i ponuro lubię siąść z jakąś robótką i zaszyć się w domowym zaciszu :)

2 komentarze:

  1. bardzo się cieszę że Ci się podobają :) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wygranej w Candy. A broszki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń