Jak przechowywać mulinę?

Zauważyłam, że dużo dziewczyn przechowuje swoją mulinę na tzw bobinkach, bardzo fajnie to wygląda, a dla takiej pedantki jak ja na pewno byłoby to idealne rozwiązanie.

Szpatułki mnie nie przekonują, bo trzymanie muliny segregatorze wydaje mi się dość dziwnym pomysłem.




A swoje muliny przechowuję tak :) 



Dlatego szukam alternatywy dla tego nieporęcznego systemu. 
Jak widać każdą nowo zakupioną mulinę zaznaczam na wydruku i nanoszę korekty, gdy jakaś się skończy. Niebieskie to te, które powinnam kupić :)

1 komentarz:

  1. A ja właśnie wolę szpatułki. I trzymam w segregatorze :) Przynajmniej jest przejrzyście i widzisz co masz. Choć bobinki to też dobry pomysł, ale za dużo już mam szpatułek i teraz przerzucanie się na bobinki to byłoby zbyt duzo pieniędzy.
    Michalina

    OdpowiedzUsuń