O!

Wstyd (a może nie?) się przyznać, ale od nowego roku nie przeczytałam ani jednej książki, a przecież na brak czasu nie narzekam. 
O czym mogą świadczyć ilości haftów przeze mnie produkowanych.
Zatem zainspirowana wpisem, wezmę udział w:







  
 Ktoś chętny? 






Wczoraj siadłam i zrobiłam kilka par kolczyków, które w przeszłości nawet sprzedawałam.Wyszły pięknie,ale o tym potem. Nowych haftów jak na razie nie będzie bo doznałam kontuzji prawej dłoni i nie dam rady nic wyszywać. 

Za to wczoraj przygotowałam paczkę dla  Michaliny z książkami, które wybrała sobie z mojej biblioteczki :) Paczka została nadana o siódmej rano i myślę, że jest już w drodze do właścicielki. 


5 komentarzy:

  1. Ojej, ojej :)
    Ale się cieszę. Ja moją nadam niestety dopiero jutro.
    Pzdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaale gapa ze mnie. Tak się podekscytowałam, że zapomniałam zyczyć szybkiego powrotu do zdrowia.
    Na wyzwanie czytelnicze chyba się nie piszę. Chociaż... może się skuszę. Muszę się zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że z ręką jest już lepiej.

    Ciekawa jestem tych kolczyków :).

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj.pierwszy raz trafilam tu do ciebie... i napewno bede zagladala czesto.Twoj blog bardzo mi sie podoba. Wzory na XXX posiadasz cudne.Pozazdroscic.... pozdrawiam zyczac zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  5. pokaż kolczyki :) jestem bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń