Dzień zakochanych

Już dawno nie miałam tak, że skończyłam wszystkie robótki i brakowało zajęcia dla rąk. A tak się stało właśnie w ten weekend. 
Czekam na materiał i mulinę żeby rozpocząć moje RR, a poczta polska jest dość opieszała.
Przeglądając blogi, zauważyłam, że robi się u was wiosennie i walentynkowo, to i ja postanowiłam zrobić coś w tym kierunku. Porządkując mulinę znalazłam kilka motków nieopisanej bordowej muliny. Idealna do mojego projektu.



Zatem serduszko rośnie i może wraz z nim przyjdzie do mnie miłość. Każda z nas wie jak cudowne to uczucie, szkoda że tak rzadko zdarza się ta prawdziwa, do końca życia. 
Wiem, że może taka nie istnieje. 
Wiem, że w życiu napotyka się wiele trudności i tylko razem jesteśmy gotowi je przezwyciężyć.


4 komentarze:

  1. kochaj ludzi dalej, nie przekreślaj nikogo odrazu i nie zawsze ufaj intuicji ale sercu. to moje wnioski:) i można z kimś przestać być z dnia na dzień, bo ja też to przeżyłam, minęły lata, teraz mam męża, dzieciaki, jestem szczęśliwa ale tego dlaczego tamten nagle postanowił przestać ze mną być nadal nie wiem i zapewne się nie dowiem.nie warto się tym przejmować, ale oczywiście wiem to dopiero tera, wtedy byłam załamana:)i jeszcze dodam że 3 miesiące po tamtym nagłym rozstaniu poznałam mojego obecnego męża, wszystko potoczyło się szybko bo po pół roku zaręczyliśmy się i zamieszkaliśmy razem a po roku mieszkania był ślub,wielu uważało że to moje odreagowanie na tamto rozstanie i ten związek nie przetrwa, bo to za szybko bo tak nagle i wogóle a nie mieli racji, przetrwał teraz jest nas 4 i jesteśmy szczęśliwą rodzina i planuję tak na wiele lat.a jeszcze wniosek-nie poddawaj się nie załamuj nawet nie wiesz na kogo możesz trafić za rogiem:), o matko ale się napisałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mało jest osób, które nie przeżyły tego ,co Ty.To jest właśnie życie!To boli, ale tylko od Ciebie zależy jak szybko pozbierasz się po takim kopniaku - a warto pozbierać się szybko i zawalczyć o swoje ja, odzyskać równowagę, bo życie niesie wielkie niespodzianki i za chwilę możesz zapomnieć, że go znałaś. Życzę Ci jak najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne serducho wychodzi spod Twoich łapek, na 99% w dniu zrobienia ostatniego krzyżyka dostaniesz strzałą amora :D, a o tamtym gościu nie myśl tyle, bo on nie jest tego wart, zamiast walczyć o Ciebie- "zwiał" to śmieszne

    OdpowiedzUsuń
  4. Serce będzie śliczne :).

    Widocznie Asiu nie był Ciebie wart. A jak to się mówi "musimy swoje wypłakać" więc płacz i głowa do góry, bo już niedługo będzie lepiej i może nowa ODWZAJEMNIONA miłość do Ciebie przyjdzie :).

    OdpowiedzUsuń