Wymianka książkowa

Jak pisałam kilka postów wcześniej wymieniłam się pozycjami bibliotecznymi z Michaliną.
Paczka doszła do adresatki i teraz mogę pokazać, co jej wysłałam.




Książki, które wybrała Michalina
Szpatułki na których Michalina przechowuje mulinę
Kolczyki, mam nadzieję że Ci sie podobały :) 
Naklejki na jajka na zbliżającą się Wielkanoc 
Koraliki, które bardzo mi się spodobały, ja zawiesiłam je na świeczniku.
Materiał w moim ulubionym kolorze.
I kilka ciepłych słów.



EDIT: 07.02.2011

Rano czekała na mnie paczka a w niej



Bardzo Ci dziękuję Michalino za te słodkości :) Zdążyłam nawet uchwycić jak znikają. Taki miły prezent :)


3 komentarze:

  1. Witam Serdecznie!!
    chciałam wysłac meila ale nie moge go znalexc
    Z gory przepraszam jesli tak nie mozna....
    Bardzo podobaja mi się Pani prace!! Sa po prostu piękne!!
    Pisze do Pani ponieważ chciałam zapytac w jaki sposob jest możliwe wymienić się czymś z Pania??
    Ja wyszywam rzyzykami (raczej wszystko) robie rzeczy w Decoupage papierowa wikline i wiele innych rzeczy :)
    Bardzo podoba mi sie sam pomysł wymiany z innymi osobami ale nie wiem czy trzeba sie do tego jakos specjalnie zglaszac, czy tez sa to jakies formy konkursów.
    Prosze o odpowiedz i Bardzo Serdecznie Pozdrawiam !! Karolina B.
    w razie zostawiem swojego : kubu52@o2.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję. I za te miłe i ciepłe słowa również, bo o tym nie napisałam na blogu. To był taki miód na moje serce. Jeszcze raz dziękuję :)
    Pzdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń