Tatty Teddy Shower of Hearts, jako zniechęcacz i Prezent

Przepraszam bardzo, czy ja pisałam ostatnio, że lubię robić backstitche? No to się pomyliłam.
Haftuję domkowy RR i zabrakło mi mulin, które dokupię dopiero w sobotę, zatem postanowiłam, że wyszyję miśka Tatty Teddy.

Szlł szybko. Do południa miałam już całego miśka




Wieczorem doszłam do nieszczęsnych baksticzy. Nie zdawałam sobie sprawy jakie, za przeproszeniem przerąbane, są one w tych miśkach. Widziałam, że dziewczyny sie na nie skarżą, ale myślałam, że po prostu nie lubią ich robić i tyle.
A tu? Jakieś kreseczki w połowie krateczki...


Mój misiek



I ten z sieci:

Widać różnicę :D

Edit 23:27
Patrzcie na co natknęłam sie na jednym z blogów :D




A dzisiaj dostałam paczkę od Ani z NITECZKOWE I INNE SZALEŃSTWA  za komentarze pozostawione na jej blogu.


Paczka imponująca :)

5 komentarzy:

  1. Cross Stitcher w Poznaniu w Empiku kosztuje obecnie 42 zl. Ale jak sobie zamowisz prenumeratę bezpośrednio u Anglików, to za numer płacisz ok 20 zł wraz z przesyłką. Także EMPIK ponad 100% dowala na cenie, a jeszcze trzeba tam pojechac i kupic sobie.
    A misiek znakomity, nie przejmuj się kolorami. Czasami lepiej coś samemu dobrać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te misie, a jeśli chodzi o backstitche to zależy od obrazka. W jednym bardzo je lubię a w innych robienie ich zajmuje mi kilka dni:(
    Szczerze mówiąc nigdy nie miałam takiej gazetki, ale kiedyś jak będę w większym mieście i będzie w miarę przystępnej cenie to sobie kupie. Dziewczyny je zachwalają i po samej okładce widać że warto zakupić tą gazetkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. kobieto kochana ty jestes lepsza od super torpedy,na torebki czas do konca kwietnia a ty masz juz gotowe i domki tez juz hafcisz
    co do miska to jest sliczny ale ja juz zadnego nie poczynie wlasnie przez te kontury
    na candy zapraszam http://mamuska73.blogspot.com/2011/02/114rosnie-wamnam-konkurencja-i-bedzie.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  4. W Krakowie kosztuje 40zł w empiku, jednak żal mi tyle pieniędzy wydawać zwłaszcza że czasem w sieci pojawia się skan całej gazetki za darmo ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi hi teraz przeczytałam Twój komentarz ;o) Bardzo dziękuję za odwiedzinki ;o)
    Ten wzorek jest super i na prawdę polecam, tylko jest większy niż misiek TT a beckstitche takie same niestety ;o(
    Jeśli chodzi o kanwę to myślę że będzie pasować ;o) trzymam kciuki za Ciebie Asiu ;o*

    OdpowiedzUsuń