Misie II

W tym tygodniu niewiele zrobiłam. Mulinki mi zabrakło, a czekając na paczkę haftuję tylko tymi, które mam.
A jest tego tyle.



Moja koleżanka jednak chce mieć drużki, jest to decyzja ostateczna.
Będąc w Warszawie przymierzałam kilka sukienek, w tym tą, bardzo mi się spodobała.
Myślałam, że nie będę brała żadnego naszyjnika, chciałam takie sutasz-owe kolczyki, może w kolorze szampana, bo nie chcę cała na różowo iść ubrana... Co o tym sądzicie?
Tylko kto mógłby mi takowe kolczyki zrobić? Znacie może kogoś? 
A możne ktoś się sam zgłosi? 
Ja chętnie zrobię coś na wymiankę, co tylko sobie ta osoba zażyczy.

8 komentarzy:

  1. Misie już rewelacyjnie się podobają a Sukienka piękna bardzo śliczny kolorek. To ja już zakomunikuję że czekam na zdjęcia Wasze z wesela :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka ;o) Po sutaszowe piękności zgłoś się do Janeczki ;o) tutaj jest jej blog: http://janeczkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super hafcik i piekna sukienka:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu jeżeli chcesz i wierzysz, że dam radę spełnić Twoje oczekiwania to chętnie zrobię dla Ciebie te kolczyki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak napisałaś o kolczykach to od razu pomyślałam o Janeczce, ale widzę, że Mysia tak samo, a i sama Janeczka zagościła :))
    Suknia faktycznie śliczniusia, a Misiaczki już prawie, prawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna ta sukienka i jak tylko będziesz mogła pokaż się w niej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Misiaki będą cudne :)
    a sukienka jest przepiękna :)
    A ja bym chciała, żeby moje druhny takie cudne kiecki ;)

    OdpowiedzUsuń