Kotki IV

Kotki dzisiaj skończone, teraz pora na Misie i mój projekt na Różaną wymiankę.







13 komentarzy:

  1. Kotki są naprawdę rewelacyjne:-))
    Teraz będę wypatrywała niedźwiedziej roboty;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Slodkie kociaki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje skończenia hafciku - jest cudny ;o) Poproszę kopa w tyłek żebym ja swoje tez skończyła ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci wyszły...i chociaż o to chodzi, żeby skończyć....to miło było obserwować ja przybywa na nich krzyżyków. Czekamy z niecierpliwością na miśki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te kocięta.
    Dziękuję za odwiedziny.
    Dopisałam co nieco pod moim postem. Widzę, że jesteś z małopolski, możesz masz niedaleko to zapraszam. W każdy 2-gi czwartek miesiąca jest nowenna do św. Rity.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesolutki hafcik:0bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kotki są rozkoszne! mój synek by oszalał gdyby zobaczył!

    OdpowiedzUsuń
  8. przesympatyczne te kociaki :-) takie do zagłaskania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie słodziutkie to kociaki!:)

    OdpowiedzUsuń