Piesek, Maki i mój ramiarz

Dzisiaj zaprezentuję pracę pokazywaną już wcześniej, ale już oprawioną. Jest to prezent urodzinowy dla mamy, które obchodzi właśnie 6 kwietnia.




Chciałabym wam polecić bardzo gorąco, sklep internetowy, w którym zaopatruję się w ramki i passeparout nietypowych wymiarów. Za każdą z ramek wraz z passeparout zapłaciłam około 20 zł, zależne to jest od typu ramy jaki wybierzecie. Na prawdę warto, bo same w spokoju sobie wybieracie, co u ramiarza często nie jest możliwe. Czasami czuję się taka popędzana. Jest o wiele taniej, ja składam zamówienie, jak zbierze mi się kilka nietypowych obrazków, bo nie płacę dwa razy za przesyłkę.



Dla porównania, za te Piwonie zapłaciłam 70 zł, za oprawę u ramiarza w Krakowie.


Za Maki 17, 45 zł


Obrazki mają te same wymiary, widać że bardziej się opłaca w sieci kupić. Ze mnie zdarli i się zraziłam, a wy ile płacicie?

11 komentarzy:

  1. Ale fajny ten piesio :) ma taki radosny wyraz pyszczka ze az sie czlowiek usmiehcnie jak na niego patrzy :)
    Ja mam swojego zaprzyjaznionego ramiarza a raczej ramiarke :P ktora mi po kosztach oprawia obrazki. U takiego "nieznajomego" ramiarza bylam raz i zapalcilam ciezkie oj bardzo ciezkie pieniadze za te moje obrazki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piesio superancki.
    Ja swoje obrazki mam tylko trzy oprawione a reszta czeka na lepsze czasy. Te trzy to sama oprawiłam i tak średnio jestem zadowolona, bo nie są dobrze naciągnięte.
    Będę jednak jeszcze sama próbować tylko podkleję papierem.
    Dzięki za podanie cen, bo nie miałam pojęcia ile to kosztuje. Wiedziałam tylko, że dużo za dużo...


    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie obrazki no i duże obrazy... ;) Dech zapiera!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śniły mi się dzisiaj maki... Telepatia działa, bo pokazałaś swoje. Podziwiam haft krzyżykowy. Wiem, że sama nie podejmę się takiego wyzwania, bo to bardzo mozolna praca. Gratuluję cierpliwości i efektów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piesio cudnie się prezentuję, co do sklepu to rzeczywiście duża różnica. ja kupuje ramki w OBI albo w leroymerlin w Bonarce. Ale może się skusze na ten twój sklep ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny piesek.Chyba skusze się na taka ramkę, ale mam pytanko jak można zobaczyć dostępne ramki na tej stronie?

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne są Twoje prace, a jedna malutka jest już u mnie:) dziękuję bardzo za kartkę tylko oczywiście o czymś zapomniałaś:D
    a ramki używam tylko gotowe z marketów, zresztą ja tylko małe użytkowe hafciki robię:) jedyna duża praca profesjonalnie oprawiona jest u mojej mamy ale ona sama ją sobie oprawiała ja jej dałam sam haft:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze byłam ciekawa ile kosztuje oprawienie obrazka u ramiarza-dzięki Tobie zaspokoiłam swoją ciekawość,a polecany sklepik wylądował w moich zakładkach:)
    Piesek świetny;pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Od koleżanki na forum nasze-hafty dostałąm namiar na oprawę obrazów na Placu Imbramowskim zakład nazywa się Roboram. Kilka prac już tam oprawiałam - ceny bardzo przystępne, pan często ma do czynienia z haftami więc wie jak z nimi postępować:) Jednym słowem polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. w Krakowie na Ułanów nie polecam, bardzo drogo

    OdpowiedzUsuń