Kurczaczkowa Wymianka

Doszły już do mnie prezenty z Wymianki Kurczaczkowej u AgnieszkiMD



Prezenty dla mnie robiła Asia  z bloga Pistacje i maliny :)

Dostałam kilka przydasi, jajeczko, kurczaczka z masy solnej i misterną własnoręcznie robiona kartkę. Co ja się nad tą kartką na główkowałam! Jak ją otworzyć? Tata mi powiedział, że się ją chyba rozcina i dobrze, że tego nie zrobiłam.
Asia przejrzała mojego bloga i zorientowała się, że bardzo lubię robić różne rzeczy z filcu i mi wysłała kilka arkusików. Jutro pokażę jakie nowe broszki zrobiłam.
Bardzo mi się podoba to jajeczko.









Zrobiłam takie cudaczności dla Natalii z bloga Lawendowa kuźnia :) Wyczytałam na blogu Natalia lubi lawendowy i stąd ten kolor.
I pierwsza poduszeczka z haftem płaskim :)





5 komentarzy:

  1. Piękne prezenty dostałaś i przygotowałaś! Każdy chciałby dostać takie paczuszki!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne rzeczy dostałaś! Zazdroszczę Ci! Ale sama też przygotowałaś cuda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenty ;o) Piękne te twoje aniołki ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super poduchę zrobiłaś. Ale te zielone kolczyki po prostu wymiatają! Są boskie! Sama bym takie chciała :-)
    A w ogóle to wszystko ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu śliczne rzeczy przygotowałaś :) i też cudeńka dostałaś.
    Dziękuję za odwiedzinki u mnie i pozostawiony komentarz. Odpowiedziałam na Twoje pytania :)

    OdpowiedzUsuń