Mirabilia - Petal Fairy VIII & Książkowy szał zakupowy I

Dzisiaj nie będzie spektakularnej różnicy w moim hafcie, z powodu pewnej paczki, która do mnie zawitała. Zaczęłam też normalnie pracować po moim prawie dwutygodniowym L4, więc i czasu na haft jest coraz mniej.


Przybyło tylko troszkę skrzydełek


W tym miesiącu dostałam dużą premię w pracy i postanowiłam zainwestować w coś czego już dawno sobie nie kupowałam. Na stronie Świata Książki (dawnego) kupiłam kilka książek, ogólna kwota nie przekroczyła 100 zł, ponieważ było dużo promocji, niektóre pozycje kupiłam za mniej niż 10 zł, nawet po 5, więc teraz jestem strasznie zaczytana :)




A tu już sterta do przeczytania leży sobie na komodzie. 
Ostatnio też, podwiesiłam sobie telewizor dzięki czemu uzyskałam dodatkową przestrzeń i w ogóle zrobiło się tak jakoś przestronniej :)


Zapraszam też na moje Candy


11 komentarzy:

  1. sporo książek nabyłaś :) i skoro były za taką cenę to tym bardziej super! przyjemnej lekury życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły stosik do przeczytania, życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał takiej ilości książek to tylko pozazdrościć...no to masz teraz dylemat :xxx czy książka ;) znam to dobrze,bo i u mnie jest podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosik imponujący.Przyjemnej lektury.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy:)) Milego czytania:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja praktycznie co miesiac kupuje u nich ksiazki. Mam juz niezla biblioteczke :)
    Z Twojej sterty czytalam "Emma i ja" i musze przyznac, ze jak dla mnie jest rewelacyjna!!! Pozdrawiam i zyczemilego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też kupuję u nich książki po 5 zł:D

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ zazdroszczę książkowych zakupów !!! uwielbiam książki i też czasami mam dylemat xxx czy czytanie ...

    OdpowiedzUsuń