Wigilijna wymianka książkowa

Tak, tak wigiljna :)
W związku z tym że ja swojego prezentu nie dostałam, bo niestety moja partnerka nie wywiązała się z powierzonego jej zadania prezent dla mnie przygotowała organizatorka Michalina. To bardzo przykre, że ktoś zgłasza się do jakiejś zabawy a potem się z tego nie wywiązuje zwłaszcza, że swój prezent otrzymał.

Paczka miała zawierać coś dla ciała i dla ducha i jeszcze zakładkę do książki :)
Zatem :)




Bardzo Ci Michalino dziękuję, miło było jednak dostać jakąś paczuszkę :)

6 komentarzy:

  1. Paczuszka świetna. Teraz tylko potrzeba wolnego czasu na czytanie. Ja na szczęście nigdy nie trafiłam na taką wymiankową partnerkę, która nie wywiązuje się z danego słowa, ale to że w ogóle takie są jest bardzo przykre. Miło ze strony organizatorki, że zrobiła dodatkową paczuszkę dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykre że istnieją ludzie nie solidni.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawa dla organizatorki za to, że przygotowała dla Ciebie piękną paczkę. Smutne, że są tacy niesolidni ludzie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło, że otrzymałaś prezent, szkoda, ze nie od kogoś, kto podjął się dobrowolnie takiego obowiązku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, że tak długo czekałaś na tą paczuszkę. W tzw. międzyczasie Twoja para odezwała się i obiecała wysłac, ale jak widać ndal tego nie uczyniła, a kontakt się urwał. Dlatego nie chcąc, żeby było Ci przykro wysłałam Ci paczkę pocieszajkę.
    Mam nadzieję, że mimo tak długiego czekania - podoba Ci się zawartość :).
    Pozdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem jak tak można olać wszystko i wszystkich. Też brałam udział w tej wymiance, na szczęście trafiłam na solidną partnerkę.

    OdpowiedzUsuń