Summer Breeze I

Ach, jak to w naszym hafciarskim świecie bywa, pochłonęła mnie piękna grafika Caroline Wenig i nie mogę się oderwać. Wróżka sobie odpoczywa, tym czasem ja wyszywam te trzy piękne damy, które posiadają już kapelusiki.
Co ciekawe, w rzeczywistości występują one osobno, dopiero firma Vervaco zebrała je razem i umieściła na jednym płótnie (właściwie to ja je umieszczę, z ich pomocą)

A u mnie wygląda to tak:

 



Praca miała być na początku na lnie, ale po przeliczeniu, obrazek wyszedłby za mały, a ja wiem jaki rozmiar chcę, bo mam już dla niego miejsce na mojej ścianie :)




16 komentarzy:

  1. Super, bardzo przyjemny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddzielnie też wyglądają zjawiskowo, no a połączenie ich na jednym obrazku też będzie ekstra. Dużo już zrobiłaś. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pierniczzę! Ale to będzie ekstra!!! Chciałabym potrafić tak wyszywać!

    OdpowiedzUsuń
  4. bedzie sliczny hafcik...ciekawa jestem nastepnych odslon...

    OdpowiedzUsuń
  5. nie moge sie doczekac efektu koncowego, bedzie swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe damy, powstanie piękny haft.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, witam ;)
    A haft jest przepiękny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już mogę powiedzieć że to będzie rewelacyjny obrazem. Czekam na kolejną odsłonę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się piękny obraz (od dawna mam ten wzór i ciągle coś staje na przeszkodzie żeby się za to zabrać) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam te hafty naprawde sa piekne ,życze powodzenia, wysłałam maila, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. naprawdę piękny wzór, u mnie też czeka w kolejce na więcej wolnego:) może jak zobaczę gotowy obrazek u ciebie to szybciej się zmobilizuję:)

    OdpowiedzUsuń