Podsumowanie 2013

Jak co roku ostatniego dnia grudnia przygotowuję post dotyczący moich tegorocznych osiągnięć. O ile na 2012 zaplanowałam ogrom prac, o tyle na 2013 zaplanowałam jedynie dokończenie moich "wiecznie niedokończonych haftów". I udało się! Jestem z siebie bardzo zadowolona.


Zrobiłam dwa torty dla maluszków...


I w końcu jakieś ozdoby na święta.


Cieszy mnie również fakt, iż moje postanowienie, aby przeczytać w 2013 więcej książek niż w 2012 (47 pozycji) powiodło się. Przeczytałam ich aż 55, czyli o 8 więcej. Nie ukrywam, iż liczbę tę podbił mi czytnik Kindle, który sobie kupiłam. Nawet nie zdawałam sobie sprawy w ilu miejscach można czytać. Mam go ze sobą zawsze, w przeciwieństwie do papierowej książki, której niestety nie mogę czasem zmieścić do torebki.



A plany rozwoju bloga tez nie leżały odłogiem i cały czas posuwam się do przodu. Miałam taką cichą nadzieję, aby mieć troszkę więcej postów niż w 2012 (40 postów) i to również się udało! W sumie wyszło bardzo naturalnie, ponieważ 2012 był pełen zmian w moim życiu. Teraz osiągnęłam wewnętrzny spokój i mogłam się oddać mojemu wirtualnemu bytowi :)

Na 2014 przygotowałam już swoją listę wzorów, które chciałabym wyszyć. Jak mi to pójdzie - nie wiadomo, lecz jestem pewna, iż kilka z nich na pewno znajdzie się na moim tamborku.


Oczywiście są i takie wzory, których nie posiadam. W dalszym ciągu szukam tych po części znalezionych na waszych blogach. Zdjęcia oczywiście pochodzą z waszych stron. Mam nadzieję, że się nie obrazicie za inspirację :)



A jak to wygląda u Was?

 Follow on Bloglovin

23 komentarze:

  1. No niezły dorobek :D

    Podeślij mi zdjecia schematów których szukasz, bo z tego co widzę mam co nieco z Twoich planów :)

    Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku
    Emila

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu piękne hafty w tym roku poczyniłaś, seria kwiatowa śliczna, ale wróżka z kwiatkiem prześliczna, aż miło patrzeć :) ...plany na nowy rok wspaniałe, nie jeden wzorek mi w oko wpadł, oj też mam tych planów co niemiara oby się udało je zrealizować, ja trzymam za Ciebie kciuki i powodzenia...wszystkiego dobrego w Nowym Roku, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jeżeli chciałabyś jakiś schemat zpraszam na mojego chomika. Staram się często aktualizować i wrzucam na bierząco to co ściągnę z sieci.

      Usuń
  3. Fantastyczny dorobek :) Życzę wytrwałości w realizacji planów w kolejnym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne podsumowanie! Oby igla lekka byla w 2014!

    OdpowiedzUsuń
  5. Owocny rok,świetne podsumowanie! W Nowym Roku życzę Tobie pomyślności i wielu twórczych pomysłów i czasu na ich realizacje! Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajamnie, czas to to czego mi najczęściej brakuje :)

      Usuń
  6. Gratuluję tylu osiągnięć. Też mam plany na ten rok zwłaszcza hafciarskie, niestety tez nie mam wzorów na moje marzenia. A może Ty masz wzór na hafcik ze szpilkami z czerwonymi spodami?
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok Ci życzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go kiedyś znajdę to na pewno Ci podeślę :)

      Usuń
  7. Piękne prace. Wróżka będzie zawsze kojarzyć mi się z Tobą bo ona przyciągnęła mnie do Twojego bloga. Piękne prace masz w planach. Życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli nadal nie masz Jasia i Małgosi, to napisz. Mam wzorek i chętnie się podzielę. Imponujący dorobek i ambitne plany. Życzę, żeby wszystko się udało w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy aby nie za ambitne? :D Obawiam się, że części z tego nie wyszyję, ale fajnie jest sobie pomarzyć :D

      Usuń
  9. Spory dorobek prac! I imponujący dorobek przeczytanych książek (sama chciałabym więcej czytać). Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku i by udało Ci się zrealizować jak najwięcej pozycji z Twojej listy planów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się uda. Co do czytania polecam ten wątek na Lubimy Czytać.

      http://lubimyczytac.pl/aktualnosci/3356/jak-czytac-wiecej

      Myślę, że to kilka na prawdę cennych rad :)

      Usuń
  10. Wspaniałe prace wykonałaś, a te które planujesz zapowiadają się niesamowicie :) nie mogę się doczekać, kiedy pokażesz pierwsze krzyżyki :D jestem ciekawa, co pójdzie na pierwszy ogień :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszą pracą z zaplanowanych będzie na pewno jakiś wzorek Mirabilli :)

      Usuń
  11. Moim numerem jeden jest wróżka! Jest piękna!
    Kilka z poszukiwanych przez Ciebie wzorów posiadam, więc w razie czego służę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bradzo dziękuję :) Napracowałam się nad nią, ale było warto!

      Usuń
  12. Piękny dorobek! Jest się czym chwalić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło :)) Ja sama uważam, że mało wyszyłam, ale to zawsze chciałoby się więcej :)

      Usuń