Kwiat bzu III

Rany! Ale było wczoraj wietrzysko! Mam nadzieję, że wszystkie przetrwałyście taką pogodę, bez większego szwanku?

Dzisiaj Mikołajki! Przyznawać się, co dostałyście od swoich Mikołajów?
Ja jestem nim dla mojej koleżanki - Natalii, której wyszyłam ten kwiat bzu. Sprułam fiolet, bardzo tu nie pasował. Oczywiście wydłużyło mi to wyszywanie. Prucie tak maleńkich krzyżyków nie było proste, ale przynajmniej teraz bez wstydu mogę go podarować.Zrezygnowałam również fioletowego passe, bo nie wyglądało tak dobrze jak myślałam. Postawiłam na biel, zwłaszcza, że obrazek ma zawisnąć na lawendowej ścianie. Szybki i przyjemny hafcik o totalnie nie świątecznym charakterze.






Ramka - IKEA 
Model - SÖNDRUM 
Cena - 19,99 zł
Tkanina - Lugana 25 ct
Nici - Ariadna/DMC


Co roku zasłuchuję się w cudowny głos Michaela Buble. Kojarzy mi się ze Świętami, z przygotowaniami do Wigilii, z choinką...



  Follow on Bloglovin

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się przy niej napracowałam :)

      Usuń
  2. Bardzo piękny ten lilak. Ładnie oprawiony. Ja od mojego mikołaja dostałam słodycze i bardzo się z nich cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny bez i również uwielbiam tą piosenkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę takiego talentu, hafty w ramce na ścianie zawsze ogromnie mi się podobały, a Twój jest wyjątkowo uroczy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny bez pięknie oprawiony!!! A tą piosenkę lubię najbardziej;) Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca! Pięknie się prezentuje;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja Asiu wpadam do Ciebie z rewizytą i przepraszam, że tak długo to trwało. Rozejrzałam się tu u Ciebie troszkę i jestem pełna podziwu dla twoich misternych prac. Kwiat bzu jest przepiękny i wspaniale go oprawiłaś. Masz rację bez ma być liliowy, nie fioletowy. Twój jest teraz idealny. Zazdroszczę Natalii. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, ale i tak jak każda sroka uwielbiam Twoje błyskotki :)

      Usuń
  8. Śliczny bez! Pięknie oprawiony!

    OdpowiedzUsuń