Imieninowe prezenty i metryczka ślubna

Ależ cudowne imieniny dziś obchodzę. Obrodziło mi w niezwykle pożądane prezenty.
Od mojej kochanej drugiej-bliźniaczej połowy, aż dwie książki! Peeling od Organique oraz woski Yankee Candle :)



A tu proszę, jak obchodzą się z moim wyszywanym obrazkiem koty. Pamiętacie jak pisałam Wam o śmierci mojej ukochanej Kocillki? Otóż kilka tygodni później, ktoś nieopodal nas, wyrzucił dwa małe koty w reklamówce... Kotki uratowane, wyleczone (niestety nie wiadomo jak długo były bez pożywienia, ale bardzo chorowały i są słabsze niż inne zwierzęta) i otoczone miłością. Kto by pomyślał, że będziemy mieć kiedyś dwa kotki? Żebyście widziały jak one się razem bawią.

Bagera jest spokojna i bardzo lubi spać. Ale i tak nie szanuje tego, co robię ;)



A Mruczuś (chociaż to kotka :)) jest energiczna i psotna. Lubi atakować kwiatki i swoją siostrę Bagerę. Wchodzić mi na kark, gdy się maluję, albo chować się w różnych dziwnych miejscach (ostatnio spała w garnku).



Miłego wieczoru!


Follow on Bloglovin

11 komentarzy:

  1. Trafny wybór. ..dobrze napisana historia! Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo ciekawie się zapowiada i aż musiałam odłożyć książkę, bo mam bardzo pilny projekt na uczelnie :)

      Usuń
  2. Serdeczne życzenia! Spełnienia najskrytszych marzeń!!
    Prezenty wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koty psoty :))) Ale przede wszystkim przyjąć zechciej najserdeczniejsze życzenia imieninowe :) Wszelkiej pomyślności!
    Metryczka będzie będzie śliczna - wzorek mi znany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za życzenia :) Ten wzorek haftuję już trzeci raz, za każdym razem coś zmieniam, choćby tylko niektóre kolory.

      Usuń
  4. To smutne, że straciłaś swoją kicię, ja też w tym roku pożegnałam moją czarnulę Lunę od której pożyczyłam miano swoje. A jeszcze tragiczniejsze jest w jakich okolicznościach zdobyłaś dwa swoje obecne sierciuchy. To skandal - w reklamówce... Ale wyglądają na zadowolone z obecnego życia. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że Babcia je znalazła... Po prostu czasem ludzi nienawidzę... Zwłaszcza takich.

      Usuń
  5. Koty są super :) Ja też straciłam mojego a ponieważ od niedawna mamy dużego psa kolejny kot odpada.. No i spóźnione ale szczere życzenia imieninowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego:)
    Kotki są super, uwielbiam koty i te domowe i te dzikie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin:)) Prezenty super, ale kociaczki cudne!

    OdpowiedzUsuń