Świąteczne ozdoby

Podczas porządków znalazłam dwie styropianowe kule, które kiedyś kupiłam, żeby stworzyć z nich świąteczne ozdoby. Jakoś tak, nigdy nie było mi po drodze, żeby usiąść i poświęcić tę godzinkę żeby je zrobić, aż do wczoraj. Wieczorem przy blasku świec i krzykach piłkarzy wydobywających się z TV zrobiłam dwie bombeczki. Bardzo fajna zabawa, myślę, że w przyszłym roku wyprodukuję kolejne.


Najpierw cekinowa bombeczka



Następnie wtążeczkowa. Mało świąteczne kolory, ale tylko takie miałam wstążki.



 A tu śliczne dwie róże, które dostałam od męża na naszą 16 miesięcznicę ślubu ;)



Follow on Bloglovin

12 komentarzy:

  1. Świetne bombki, kolory wstążeczkowej bardzo mi się podobają a ta cekinowa jest genialna po prostu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Bardzo mi miło, że rozwiałaś wszystkie moje wątpliwości :)

      Usuń
  2. Piękne! Na choince każdy kolor wygląda świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jeszcze nie trafią na choinkę, bo takiej nie posiadamy, może za jakiś czas gdy przeprowadzimy się do większego mieszkania ;)

      Usuń
  3. Prześliczne! Kolory wstążeczkowej są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bałam się już że kiepsko do siebie pasują. Bombka nie jest idealna, ale robiłam ją pierwszy raz i w przyszłym roku będzie lepiej :)

      Usuń