Rozszeżanie butów

Wkrótce Andrzejki, a wraz z nimi zabawa do rana. Wiadomo, że nie można tańczyć, gdy mamy niewygodne buty. Sama stanęłam przed koniecznością szybkiego rozciągnięcia za ciasnych butów, które idealnie pasowały mi do posiadanej już sukienki.


Chciałam się z Wami podzielić sposobem na rozszerzenie obuwia, który przybliżył mi mój mąż.
Polega on na napełnieniu woreczków wodą, wciśnięciu ich w miejsce, gdzie uwierają nas buty. W moim przypadku był to pasek na palcach. Pamiętajcie, żeby zostawić troszkę miejsca w woreczku na zwiększoną objętość wody. W przeciwnym razie woreczek pęknie, a płyn uszkodzi nam trzewiczki.


Następnie całą konstrukcję wkładamy do zamrażalki tak, aby woda w woreczku parła na ciasne miejsce. Po kilku godzinach, wyciągamy buty i wystawiamy na słońce, żeby woda się roztopiła i żebyśmy mogli wyciągnąć swobodnie woreczek.

 Ja powtarzałam cały ten zabieg trzykrotnie, a buty zostały na moich nogach całą noc!



A może znacie jakieś inne błyskawiczne metody?


Follow on Bloglovin

12 komentarzy:

  1. wielkie dzięki za ten sposób.. nie znałam go i chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry sposób, też go wypróbuję:) Mam nadzieję, że impreza się udała:) Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam o tej metodzie ale zapamiętam ją. widać efekt na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pomyslalabym ze to zadziala, a jednak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego sposobu nie znałam. Stosowałam podobny -rozchodzenie butów przez włożenie nogi w mokrych rajstopach. Trzeba trochę pospacerować po domu i też działa. Miałam też specjalny krem z Avonu zapobiegający otarciom -smarowało się go przed włożeniem butów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie w ten sposób rozciągałam ślubne buty :)

      Usuń
  6. oooo o tym sposobie nie słyszałam :) super dziękuję :) rozumiem że butom w zamrażarce nic się nie dzieje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic się nie stało, są troszkę twarde po wyciągnięciu, ale jak "odtają" to jest z nimi wszystko ok. Bałam się, że zniszczą się te trójkąciki, ale nic się z nimi nie stało :)

      Usuń
    2. A to dopiero skuteczny sposób, na pewno kiedys wypróbuje, dzięki i pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Dla mnie super, tym bardziej, że różnica jest widoczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są te Twoje buty - nic dziwnego, że chciałaś je rozszerzyć :) Ja nie znam żadnego sposobu na rozszerzanie butów i zawsze kupuję takie, które leżą dobrze. Ale z sandałami mam problem, bo mam wąską stopę i z wygodnych wyjeżdża mi ona, więc chyba musiałabym kupić takie z lekko przyciasnym przodem i rozszerzać je, jak Ty - dzięki za podpowiedzenie sposobu!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń