Mirabilia - Petal Fairy z wizytą w Polsce

W związku z wizytą mojej siostry otrzymałam wszystkie niezbędne materiały do ukończenia mojej czarodziejskiej wróżki.




Tym samym mogłam pożegnać się już na zawsze ze schematem... Odczułam dziwną satysfakcję drąc go na kawałeczki :D





Zabrałam ją też do Polski, gdzie otrzymała ostatnie szlify i szukałam dla niej odpowiedniej ramki, ale nic nie wydawało mi się dla niej dostatecznie dobre.





I tu pytanie do koleżanek z Krakowa i okolic, czy znacie może jakiegoś utalentowanego ramiarza, który potrafi wydobyć piękno haftu?





6 komentarzy:

  1. ja wiem o jednym, który jest koło Galerii Krakowskiej, ale nie wiem czy jest on "dobry" :) Wróżka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróżka cudna!
    Oprawa powinna jeszcze bardziej podkreślić jej urok.
    Polecam panów ramiarzy z Kościuszki 30, z ArtQuartii...
    Sama jestem ich klientką od paru lat i do tej pory nie zawiodłam się na nich.
    Z poprawkami można zawsze przyjść, marudzić też można.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie, na Kościuszki est dobry ramiarz!

      Usuń
  3. W planach moich na długowieczność;) mam tego elfa. Bardzo ładnie wygląda i kusi kolorami. Wyszedł Ci super. Gratuluję więc wytrwałości i pozdrawiam Iza
    P.S. zapraszam w moje skromne progi;)

    OdpowiedzUsuń