Po weselu...

Bardzo się dobrze bawiłam, misie na szczęście się spodobały i widziałam zachwyt w oczach młodych więc i ja jestem zachwycona.
Niestety gdy obudziłam się dziś rano moja prawa noga była strasznie spuchnięta, w szpitalu powiedziano mi, że to zapalenie ścięgna Achillesa. Noga w szynie i L4 na tydzień. Przynajmniej nadrobię moje hafty, chociaż...Też troszkę szkoda bo dom rozgrzebany, wymieniają podłogi i nowe wylewki.
Dostałam zastrzyki na dwa tygodnie w brzuch, potok łez był straszny, nie dałam rady się ukłuć.
Może pokażę jak przerobiłyśmy sukienki z siostra?




I jak? Ślicznie? Pan młody powiedział, że jak je zobaczył to był troszkę rozczarowany,bo one takie zwykłe mu się wydały, a tu taka zmiana :)

13 komentarzy:

  1. Cudnie przerobiłyście tą sukienkę, ślicznie wyglądasz ;o) Wracaj szybko do zdrowia ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu rewelacyjna sukienka. Ta na zdjęciu (iryginał) jest jak szmatka z sh. bardzo podoba mi się sukienka po Waszych przeróbkach :) Zdolniachy jesteście...

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie przerobilyscie sukienki:))Super wygladasz, szybkiego powrotu do zdrowia zycze:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Suknia ślicznie Wam wyszła :)
    Wracaj szybciutko do zdrówka i pochwal się hafcikami :) Nie zazdroszczę tych zastrzyków przeciwzakrzpowych, bo to pewnie takie ???? Ja brałam przez 3 miesiące :( masakra kłuć się w brzuch :((((

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka jest cudna i slicznie w niej wygladasz;widac sie swietnie bawilas skoro az twoje sciegno to odczulo;porada dla osob ze sklonnosciami "achillesowymi"-unikac jak ognia plaskich butow,najlepiej nosic obcasik3-5 cm;takie zalecenie dostala moja corka od ortopedy w takim samym przypadku;zastrzykow nie zazdroszcze (tez takowe bralam) ale lepsze to niz ewentualny zator
    ps.twoj domek juz gotowy zajrzyj http://mamuska73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Modelka! Wyglądasz odjazdowo;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu wyglądasz bosko! Pomysł na przeróbkę świetny! Trzymam kciuki za szybki powrót do zdrowia. Chyba zapomniałam wcześniej napisać, że miśki mnie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka i pięknie Ci w niej, kolor delikatny!Oby kłopoty ze ścięgnem jak najszybciej minęły!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz zjawiskowo :), szybkiego powrotu do zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna suknia ,ślicznie ją przerobiłyście ,
    Pozdrawiam i kuruj się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna suknia i jeszcze piękniejszy uśmiech właścicielki :) Powrotu do zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna suknia,a Ty wyglądasz rewelacyjnie:) Wracaj szybko do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczna sukienka :)) ale jeszcze lepiej sie prezentuja na tak pieknej kobiecie:)

    OdpowiedzUsuń