Metryczka i prezent :)

Na początku chciałabym zaprezentować prezent, który dostałam niespodziewanie od Janeczki. To było chyba podziękowanie za kordonki, które jej przesłałam, tak myślę w każdym razie.
Byłam totalnie zaskoczona! Janeczko powinnaś je sprzedawać, bo są prześliczne :)


Zaczęłam też kolejną metryczkę, chciałabym wyszyć jakąś inną,ale każda moja koleżanka, gdy zachodzi w ciążę prosi właśnie o tę.
Na razie mój pokój jest w rozsypce, tylko tu śpię, a wszystkie moje rzeczy wylądowały na strychu. Miałam wyszyć literki na uprzednio pokazanej misiowej metryczce, ale nie moge znaleźć mojego segregatora z wzrokami alfabetu.
Więc postanowiłam wyszyć nową.

13 komentarzy:

  1. Prezent od Janeczki cudny, ale ona tak ma!Trochę trudno pogodzić remont i hobby, jednak Tobie to chyba za bardzo nie przeszkadza, bo haftu sporo!

    OdpowiedzUsuń
  2. że też masz cierpliwość do haftu... A miś na tej metryczce jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznosci dostalas:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny prezent! Proszą o ten, bo wzór jest łądny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Janeczka zawsze daje z siebie wszystko, po kawałku serca przesyła koleżankom z blogów, dlatego to wszystko takie piękne. Segregator się znajdzie, jak nie będzie potrzebny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenciki przyjemne, a co do wyszywania kolejny raz tego samego wzorku - podziwiam, mnie strasznie nuży praca nad tym samym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenty, a metryczka musi byc piękna skoro już drugą taką samą musisz zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny prezent ;o) A metryczka jest cudna i nie dziwota że wszyscy ja chcą ;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodki miś. A prezent bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny prezent dostałaś:) A metryczka super się zapowiada, raz dwa i będzie gotowa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny prezent!!! Te czarne kolczyki sa rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również witam:)

    A Janeczkowe wytwory przecudne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie:) I zgadzam się w 100% z millu Janeczkowy prezencik jest rewelacyjny;) A misio pięknie się prezentyje.

    OdpowiedzUsuń