Co tam?

Bardzo dziękuję za taki odzew dotyczący poszukiwanych elfów. Jak tylko wyszyję metryczkę to przeglądnę wszystkie jeszcze raz i ostatecznie zadecyduję, którego będę wyszywać.

Na razie niestety, haft poszedł w odstawkę. Dzisiaj mam wolne, więc pewnie coś tam sobie podłubię, ale ostatni tydzień przebiegł jak szalony.
We środę będę miała obronę (w końcu!) i było z tym trochę załatwiania. A poza tym ten remont. Chodzę cały czas zmęczona, bo śpię w kuchni i chcąc nie chcąc reszta rodziny budzi mnie od razu kiedy wstanie, ale jeszcze tylko tydzień.





Domma79 - bardzo dziękuję za drugi wzór, poszłam za radą dziewczyn i poszukałam na chomiku i znalazłam go :)


My colorful world - piąty wzór też znalazłam u Stefanii, dzięki wam, a dokładniej Anieni odkryłam rewelacyjną stronkę, niestety ruską, a ja nie gawari ruski, ale coś tak poklikam. I tu pytanie do ciebie moja droga, jak zapisać te obrazki w wyższej rozdzielczości? Bo w ogóle nic te znaczki mi nie mówią...

Dostałam też wyróżnienie od Mysi :) Bardzo ci dziękuję Sylwuszka :*:*:*

7 komentarzy:

  1. Asiu co do poruszania się na tej stronie to nie jest to trudne - nawet bez znajomości języka jak u mnie
    musisz wejść w konkretny album np tu http://stepaniya.gallery.ru/watch?a=26t-dXIi
    pokazują ci się obrazki ze wzorem teraz żeby otworzyć większy rozmiar klikasz w pierwszy obrazek i masz to http://stepaniya.gallery.ru/watch?ph=26t-b3kDe
    po prawej stronie u góry podświetlone na niebiesko są napisy za znaczkiem + jest napis oryginał (tyle że po rosyjsku) klikasz na niego i otwiera ci się rozmiar oryginalny http://stepaniya.gallery.ru/watch?ph=26t-b3kDe&subpanel=zoom&zoom=8 do kolejnych kartek wzoru przechodzisz klikając na tym rozmiarze oryginalnym
    mam nadzieję że w miarę jasno napisałam - jakby co to pytaj śmiało
    a tutaj wszystkie albumy http://stepaniya.gallery.ru/?p=albums&parent=fU0o

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedna ;o( obyś juz jak najszybciej wyspała sie pożądnie w swoim łóżku ;o) No i trzymam kciuki za obronę ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Metryczka zapowiada się ciekawie - bardzo ładny wzór, muszę poszukać wersji dla dziewczynki.
    Trzymam kciuki za obronę.
    Remonty się kiedyś kończą, więc spokoju i wytrwałości... (ale ja mądra jestem, w tym tygodniu "robię" łazienkę od podstaw, ehhh...)

    OdpowiedzUsuń
  4. :))))Dziękuję Ci za miłe wyróżnienie:))))Z zasady nie przyjmuję takowych, ale wielkie dzięki, że o mnie pomyślałaś:))))Jakby Ci kiedyś brakło argumentów uzasadniających, to nie dość, że jesteśmy krajankami to i imienniczkami również:)))
    Serdeczności i trzymam kciuki za obronę!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za wyróżnienie i za te słówka:)
    Ja właśnie wróciłam z urlopiku u rodziców i też muszę się wyspać bo jakoś tam się nie dało:)
    Jesteś już po obronie więc pewnie mogę gratulować tytułu:)

    OdpowiedzUsuń