Be romantic III

Wczoraj z racji wizyty u lekarza straciłam trzy godziny. Poszłam tylko po L4, bo w szpitalu wypisali mi tylko na trzy dni, a pod drzwiami jak już miałam wejść wepchnęła mi się jakaś kobieta...

Wyszyłam tylko tyle, ale składam tu przyrzeczenie, że do soboty metryczka będzie gotowa!
Podejmuję wyzwanie darias, która powątpiewa w moje tempo.

A kanwa, zaiste, rustico, jak zauważyła Mysia :)

Mamuśka73 słusznie zauważyła, że nie mam nic innego do roboty. Poruszać się nie za bardzo mogę, sprzątać nie ma co, jak wszystko jest brudne i będzie brudniejsze, więc tylko leżeć i wyszywać. Po raz pierwszy mi nikt tego nie wygaduje.



10 komentarzy:

  1. Super masz tempo, adekwatne do polegiwania w chorobie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. no ludzie to momentami są bezczelni - jak można bez kolejki się wepchnąć - nie ogarniam ...
    metryczki już całkiem ładnie przybyło - wierzę że do soboty ją skończysz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja widzę, że skończysz do soboty! Dobre tempo masz :) I kanwa śliczna, pasuje do tego obrazka, dzięki za informacje o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rzesz Ty orzeszku :)))
    Idziesz jak burza :)... widzisz co robi pozytywna motywacja ???
    A babę trzeba było kopnąć ta czynną nogą :))

    Buziaki :** zdrowiej szybciutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektórzy w poczekalni u lekarza dostają małpiego rozumu ,tak wynika z moich obserwacji ;))
    A haft będzie cudny ,tempo masz niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam:) Tępo rzeczywniście masz dobre, sama bym chciała mieć takie:)Metryczka zapowiada się super. Blog również robi wrażenie:) Sama od nie dawna prowadzę blog i zapraszam do odwiedzin:)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjnie Ci idzie choć wzasadzie to życzę Ci żeby szło wolniej ale żeby już zdrowie całkowicie wróciło:) współczuje wizyt lekarskich ja od poniedziałku przesiaduję pod różnymi gabinetami i mam powoli dość, dobrze że jutro piątek

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda niezwykle uroczo!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się piękna metryczka:)

    OdpowiedzUsuń