Nora Corbett - Santa's Sleigh IV

Witajcie! Jak przygotowania? Czy ktokolwiek ma czas, żeby usiąść przed ekranem komputera? Nie miałam za bardzo czasu (choinka czeka z bombkami...), ale znalazłam chwilkę, żeby wzniecić w Was odrobinę świątecznego nastroju. Plany miałam ogromne. Chciałam pokazać sanie wśród śniegu, zmrożonych gałęzi i skrzypiącego pod butami mrozu. Nie wiem jak u Was, ale w Małopolsce śnieg i mróz mam tylko w lodówce. To nic. Przed wami sanie Mikołaja wypełnione prezentami.



Na lnie 30ct obrazek ma wymiary 24 cm x 34 cm - z zapasem. Idealnie pasuje do niego ramka 30 cm x 40 cm. Fabrycznie, za szerokie, passe wycięła mi za darmo znajoma Pani Ramiarz ;)


Nie wszystkie kolory nici metalicznych Kreinik są dostępne w Polsce. Dysponowałam już dwoma kolorami wybranymi na chybił trafił (złoty, srebrny). Postanowiłam je wykorzystać, a nie kupować te podane w instrukcji. I tak ich nie mogłam znaleźć. Srebrny jak na mój gust okazał się za jasny, jeżeli miałabym coś doradzić to powinien być to taki odcień szaroniebieski. Złoty był ok, a czerwień zastąpiłam kolorem 003 Red, najzwyklejsza Kreinikowa. Ale uwaga, potrzeba dwóch szpulek, haftując nicią złożoną na dwa razy. Pojedyncza strasznie przebijała i nie błyszczała się tak spektakularnie. 


Koraliki Mill Hill to kolejny problematyczny element. O ile zieleń (00167), złoty (02011) oraz szarość ze srebrnym środkiem (02022) były dostępne, o tyle namęczyłam się żeby znaleźć kolor 18081, zastąpiłam go w końcu  00081. Pasuje idealnie!



Ramka - IKEA 
Model - VIRSERUM 
Cena - 29,99 zł
Tkanina - Len 30ct
Nici - DMC/Kreinik
Koraliki - Mill Hill

Najbardziej żałuję, że nie mogę pokazać jak to wszystko skrzy i błyska :) Zachwycające, nawet za tafla szkła. I jeszcze szybkie przedświąteczne zakupy :) 



8 komentarzy:

  1. Rewelacyjny haft! Ta czerwona wstążka jest obłędna,na pierwszy rzut oka
    myślałam że jest doszyta;) Pięknie! Pozdrawiam i życzę Tobie wspaniałych
    świąt Bożego Narodzenia. a w nadchodzącym Nowym Roku spełnienia
    najskrytszych marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjawiskowy haft!

    Życzę Ci nadziei,
    własnego skrawka nieba,
    zadumy nad płomieniem świecy,
    filiżanki dobrej, pachnącej kawy,
    piękna poezji, muzyki,
    pogodnych świąt zimowych,
    odpoczynku, zwolnienia oddechu,
    nabrania dystansu do tego, co wokół,
    chwil roziskrzonych kolędą,
    śmiechem i wspomnieniami.

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Emilia jastrzębska24 grudnia 2014 12:06

    Cudo wyhaftowalaś!
    Zdrowych i spokojnych Świąt oraz pomyślności w Nowym Roku
    Pozdrawiam mila

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuje :) Tobie również życzę spokojnych i wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne życzenia! Dziękuję :) I wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To własnie ta wstążka mnie uwiodła :) Tobie również Wesołych Świąt oraz rewelacyjnego 2015! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło wspaniale!! Ta wstążka wygląda jak prawdziwa:))

    Zdrowych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie się prezentuje!!! Efekt koralików i nitek metalizowanych jest niesamowity !! Uwielbiam takie hafciki i mam nadzieję, że jeszcze coś wyhaftujesz z tej serii:)A mnie coraz bardziej kusi na kolejny hafcik NC :))

    OdpowiedzUsuń