Wyróżnienie

Dziś wyróżnienie, o którym zapomniałam i bardzo przepraszam jeszcze raz Agnieszkę! Mam nadzieję, że mi wybaczysz, że zapomniałam o twoim wyróżnieniu, za które jestem ogromnie wdzięczna i miło mi, że wytypowałaś właśnie mnie.



1. Po za rękodziełem uwielbiam... Piec ciasta, chodzić do kina z mężem i podróżować :)


2. Gdy chcę sobie sprawić przyjemność to... Idę na zakupy i się rozpieszczam, a gdy nie mam pieniędzy to sprzątam dom, zapalam świeczki i wyszywam  :)

3. Zakupy...moje ulubione to... Najbardziej lubię kupować kosmetyki i sukienki

4. Moje ,,muszę to mieć"... Obecnie srebrna kopertówka i baza pod cienie z ArtDeco


5. Ulubiona biżuteria... Kolczyki perełki - prezent od taty na urodziny

6. Ostatnio przeczytana książka, godna polecenia... Właśnie czytana "Synowie fortuny" J. Archera :)

7. Ostatni film, który zrobił na mnie wrażenie... Dalej rozpamiętuję "Pokłosie"

8. Moja duma to... Mój dom, odzwierciedla moje wnętrze w 100%

9. Chciałbym jeszcze... raz przeżyć ten cudowny stan zakochania. Uwielbiam patrzeć na świeżo zakochane pary i ich wzajemne poznawanie sobie. Czuję się wtedy jak staruszka, która wspomina jak ona się zakochała w swoim staruszko-wym mężu ;)


10. Gotowanie czy jedzenie... Gotowanie dla ukochanych osób

11. Ulubiona kuchnia i potrawa... Kuchnia śródziemnomorska - za lekkość, a potrawa... No cóż, Strips menu w KFC :D


2 komentarze: