Mirabilia - Petal Fairy XV

Pięć miesięcy po ukończeniu Petal Fairy ukazuje się waszym oczom.

Moja cudowna wróżka już doczekała się koralików, w końcu się zmotywowałam i zrobiłam zdjęcia, bo jakoś mi, tak nie po drodze było. Może dlatego, że nie mam pomysłu na oprawę... Chciałabym ją zanieść do jakiegoś ramiarza i zobaczyć, co on mi doradzi.

Zapraszam Was również na mojego chomika, gdzie zamieściłam praktycznie wszystkie wzory Mirabilii, wkrótce, gdy uporządkuję Lavender & Lace, ją również tam dodam.

Mam coraz to większą ochotę na kolejną wróżkę...

























A wy jaką ramkę byście dla niej widziały?

Tkanina - Aida Rustico
Nici - Ariadna/Dmc/Kreinik
Koraliki - Mill Hill

Follow on Bloglovin 

21 komentarzy:

  1. Jest prześliczna! Z tymi koralikami wygląda cudnie;))
    Dopasowałabym do niej wrzosowe passe-partout i oprawiłabym w orzechową prosta rameczkę lub białą to zależy w jakim wnętrzu ma zawisnąć;)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obrazek ... mam nadzieję że kiedyś uda mi się wyszyć coś z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna elfka! opłacało się poświęcić czas! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oglądać Twoje hafty - są śliczne! Ja oprawiłabym ją w biel.
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna to malo powiedziane.... Magiczne kolorki i dodatkowo te koraliki :) Gratuluje zakonczenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczna, a jaka sesje jej zrobilas :)
    Co do ramki ja bym myslala tu o kolorze drewna , zloty dab czy cos w tym stylu. Teraz masz ja w bialej ramce i nie ma zavwielkiego efektu, dlatego myslalam o czyms ciemniejszym
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. zachwycam się,wyszła przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny haft.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca :) obserwowałam postępy w jej haftowaniu, efekt jest cuuudny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię wzory tej firmy. Te wszystkie detale ,koraliki sprawiają,że wróżka naprawdę wygląda magicznie. Jakiego rozmiaru koraliki użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest cudowna! Szkoda żeby Ci w szufladzie zalegała, czym prędzej biegnij ją oprawić. Ja ze względu na moje upodobania pewnie widziałabym ją w jakiejś jasnej przecieranej ramie w stylu prowansalskim. W sumie jak ją nie oprawisz i tak będzie piękną ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic dodać nic ująć, jest cudownie wykonania z każdym detalem dopracowana. Czekamy na następną wróżkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna! A te koraliki to prawdziwa "wisienka na torcie" !

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie wybrałabym dla niej jakąś jasna ramkę z surowego drewna i "wysypałabym" na nią troszkę tych koralików...

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudowna jest!!!! Napatrzeć się nie da...

    OdpowiedzUsuń
  16. Wróżka jest wspaniała! Bardzo podobają mi się te kolory i koraliki - uzupełniają cały haft:)
    A ramkę wybrałabym stonowaną, jasną - tak, aby nie przyćmiła tej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję ukończenia pięknego haftu.Wygląda po prostu imponująco.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń