Matka Boska I

Projekt Krystyny podobał mi się już od dawna, gdy tylko zobaczyłam go po raz pierwszy na blogu Gosi wiedziałam, że będzie idealny dla dzieciątka mojej przyjaciółki, która nie przepada za moją standardową metryczką :)
Do tego haftu zbieram się od dwóch lat, czyli odkąd dowiedziałam się tylko o ciąży Marysi. Mam zamiar skończyć go do drugich urodzin maluszka, które będą w grudniu.

Dziś chciałam Wam zaprezentować pierwszą stronę/odsłonę, którą wyszyłam. Przede mną jeszcze dziewięć.



 




Follow on Bloglovin

9 komentarzy:

  1. Oj będę podglądać bo ten haft z Matką Boską mam zamiar zrobić Lenie do pokoju:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie Iza

    OdpowiedzUsuń
  2. To piękny wzór, będę śledziła Twoje postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do grudnia na pewno skończysz :) Będę trzymała kciuki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Czy to srebrne nitki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się pięknie. Jakie wymiary będzie miał obrazek ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę podglądać etapy powstawania - bo wzór rzeczywiście jest wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno będzie śliczny, już się ładnie zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już widac,że będzie to wyjątkowy obraz,czekam na końcowe fotki ;)

    OdpowiedzUsuń