Podsumowanie 2019

Dwójka dzieci to nie żarty, doprawdy nie mam pojęcia jak radzą sobie ci, którzy maja ich więcej. 2019 pozwolił nam na nowo zorganizować życie naszej rodziny, teraz już mogę stwierdzić, że wróciliśmy na dobre tory :)


Jedyne, co mogę pokazać to zdecydowany postęp w Rose of Sharon i jak zwykle ogrom przeczytanych książek (89)

Zdjęcie niestety nie oddaje piękna tego haftu, a to jedyne jakie posiadam. To co widzicie wyżej to stan na grudzień 2018, poniżej końcówka 2019.


Skupiłam się głównie na szyciu, oto kilka z stworzonych ubrań. Głównie dla dzieci i do sesji. 

  • Rampers do sesji roczkowej

Rampers do sesji roczkowej

Rampers do sesji roczkowej

  • Turbany dla moich córeczek i jednego misia ;)





  • Sukienka dla Lauruni

  • Były też przebrania do przedszkola, strój kota



  • I strój Pani Wiosny




A potem okazało się, że wracam do pracy. Moja kariera wkroczyła na nowy etap i było znacznie mniej czasu na szycie, ale 2019 wspominam bardzo dobrze. Pomimo tego, że nie zrealizowałam większości moich craftowych planów. Cudowny rok :)

Jak zwykle zachęcam do odwiedzania mnie na moim instagramie @tysiacgwiazd

Pozdrawiam cieplutko
Asia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz