Mirabilia - The Rose of Sharon - Postępy w maju

Witajcie!

Prace nad Rose of Sharon idą do przodu, nie będę składać żadnych deklaracji, ale mam nadzieje, że już w tym roku zawiśnie na ścianie. Zwłaszcza, że moja córeczka wybrała kolejny wzór Nory Corbett do wyhaftowania. 


Marysia wybrała przepiękną syrenę, ja skłaniam się bardziej ku Angel of Mercy, ale pozwolę jej zadecydować. Często ze mną "haftuje", przeciąga igłę i nitkę przez tkaninę, gdy ja ją wbiję we właściwe miejsce. Trwa to strasznie długo, ale nie jestem jej w stanie odmówić tej przyjemności.











5 komentarzy:

  1. Pięknie! Uwielbiam schematy Nory Corbett. Ciekawa jestem co wybrała Twoja córa ;} Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrala mirabilia enchanted mermaid :) Juz nie moge sie doczekac az sie za niego zabiore :D

      Usuń
  2. Nieważne jest tempo wyszywania, lecz frajda z tego co się robi. A z tego co piszesz to zabawę masz podwójną.
    Wzór jest piękny i trzymam kciuki za dalsze postepy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuje dalej nad wzorem :) Juz sa wieksze postepy :D

      Usuń