Wyróżnienie

Bardzo dziękuję za kolejne wyróżnienie od niedawno odkrytej i intensywnie śledzonej przeze mnie Paulinki z bloga Z krzyżykami przez życie



Zasady wyróżnienia: Otrzymujesz je za dobrze wykonaną pracę. Odpowiadam na 11 pytań z chęcią, ale wbrew zasadom nie będę nominować 11 osób, ponieważ wyjeżdżam dziś na wakacje i na prawdę nie mam czasu :D

1. Robótkami ręcznymi zajmuję się od... Chyba od 2008, ale tak na całego to od 2010. Wtedy zaczęłam wyszywać coraz więcej i poprawniej, bo ciocia pokazała mi jak to robić prawidłowo 

2. Jeśli mam wybierać między latem a jesienią wolę.... Zdecydowanie lato. Smażing, plażing i letnie sukienki <3




3. Moja ulubiona potrawa to... nie mam jakiejś szczególnie ulubionej, ale z chęcią zawsze zjadam owoce - ich nigdy nie odmówię :)



4. Mając do wyboru dobry film lub książkę, wolę... Ciężko powiedzieć, jak jestem sama wybiorę książkę, a jak jestem zmęczona, albo z moim ukochanym mężusiem na pewno wybierzemy film.




5. Moją ulubioną piosenką jest... każda śpiewana mi do ucha przez mojego męża :)

6. Jestem osobą... Uporządkowaną, zorganizowaną i kreatywną

7. Gdybym miała wybrać między psem a kotem, wybrałabym... Kotka :)




8. Prowadzę bloga, ponieważ... Chciałam poszerzyć swoje hafciarskie horyzonty, a Hafty Polskie przestały mi już wystarczać. Prowadzę go już od trzech lat i chyba będę prowadzić do końca życia, póki będę miała zdrowie żeby wyszywać :) Poznałam wiele wirtualnych koleżanek, które bardzo często pomagały mi w moich dylematach i problemach hafciarskich. BARDZO WAM WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ :*

9. W wolnym czasie najbardziej lubię... Haftować, czytać, spędzać czas z przyjaciółmi i sprzątać :)

10. Mój ulubiony zapach to... Zdecydowanie Escada. Pamiętam kiedy dostałam je od mojego obecnego męża byliśmy parą od zaledwie kilku tygodni gdy on kupił mi te perfumy, bo jak powiedział, gdy je powąchał natychmiast stanęłam mu przed oczami. Bardzo się bałam, że będę musiała udawać, że mi się podobają, jak to było dotychczas z tego typu prezentami, ale nie! Sama z chęcią kupiłabym sobie taki zapach. Trafił w 10! Od tamtej pory dostaję od niego tylko trafione prezenty, każdy kolejny jest lepszy :)

A tu kolejna butelka, którą dostałam na urodziny w zeszłym roku :)




11. Moim największym marzeniem jest.... Mam ich wiele, od takich całkiem zwyczajnych (wyremontować dom, mieć dwójkę zdrowych dzieci i stworzyć szczęśliwą rodzinę) po bardziej ryzykowne (założyć własną firmę) i po takie w które trzeba włożyć więcej wysiłku (skończyć studia, nauczyć się kolejnego języka obcego). Przekonałam się, że marzenia na których na prawdę mi zależy zawsze się spełniają. Wcześniej czy później



4 komentarze:

  1. Najbardziej podoba mi sie ostatni punkt- dążenie do samorealizacji jest jednym z najfajniejszych celów naszego życia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kiedyś przyznałam Ci wyróżnienie...szkoda, że nie wszystkie są miłe!? Wystarczyło nie, dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam musiało mi to umknąć, postaram się to jak najszybciej nadrobić :)

      Usuń