DFEA Magnolia IV i Cyrk

Rodzę i rodzę te kwiatuszki w bólach... 


Wkrótce zaczyna studia i nie będę miała tak wiele czasu, a w dodatku dostałam bardzo kuszącą ofertę pracy. Żadne tam zamiatanie, czy sprzątanie jak to zazwyczaj obcokrajowcy mają "szczęście" dostać. Już nie mogę się doczekać kolejnego etapu mojej edukacji, jednak dobrze sobie zrobić czasem taką przerwę, przynajmniej wyklarowało mi się co chcę w życiu robić i czego chcę od siebie.





Tak sobie wyszywam, film w tle i haft :)



I jeszcze Cyrk Scott, który rozłożył się pod naszymi oknami :)















18 komentarzy:

  1. Ale pieknie je rodzisz , wspaniały haft zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie powstają te kwiatuszki:)) nawet jeśli w bólach;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten haft.Uwielbiam kwiaty na płótnie i nie tylko.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co się rodzi w bólach, najczęściej najcenniejsze :) I tak się rzecz ma z magnolią. Będzie prawdziwy klejnocik :)
    A za sztuką cyrkową nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wzory z tej serii:) i twoj jest przykladem dlaczego je uwielbiam- sliczny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Magnolia jest śliczna. Pracuj dalej :-)
    Też mam na nią chrapkę, ale jeszcze nie teraz.
    Wygodnie Ci się wyszywa z komputera? Mnie coś trafiało, jak miałam zerknąć na ekran choćby na chwilę - kontrolnie. Muszę mieć schemat na papierze.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też trafiało, ale już się przyzwyczaiłam, piwonię też haftowałam z komputera :) Wystarczy wygodny fotel i niewielki stoliczek dla laptopa. W Polsce nie mam w ogóle stoliczka w pokoju i na pewno nie wyszywałabym z komputera.

      Usuń
  7. hafcik piękny... ale podziwiam za haftowanie z ekranu.. ja bym tak nie umiała..

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak Ty jesteś w stanie haftować i oglądać? I jeszcze ani jeden krzyżyk nie pomylony! Ukłony!:D A magnolia wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pomylony, pomylony :) Ale nie przejmuję się tym bardzo. niestety w Szwecji nie mam drukarki i nie mogę sobie wydrukować wzorku :)

      Usuń
  9. obrazek wychodzi śliczny :) mhhhh ciekawy sposób korzystania ze schematu ... muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne te magnolie !!!! :) wytrwałości:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze jest mieć świadomość tego co chce się w życiu robić. Ma się cel. Hafcik piękny. I widze że haftujesz jak ja. Wzór na kompie a w tle film :) Przyjemne z pożytecznym :)
    Fajnie wygląda z zewnątrz ten cyrk...jejku wieki nie byłam.... moje bąble jeszcze za małe aby w pełni nasycić się tymi artystycznymi sztuczkami ale za niedługi czas... czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Haft cudny! Też lubię wyszywać i oglądać;) Gratuluję pracy i odnalezienia swojej drogi zawodowej. Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny haft. Ja też często wyszywam z monitora czasem nawet nie mam wzoru tylko z samego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń