DFEA Magnolia V

Oto ostatnia odsłona pięknej magnolii, skończyłam ją jeszcze w sierpniu, ale czekałam z pokazaniem jej Wam, bo nie miałam ramki. W niedzielę wybrałam się z przyjaciółką do Ikei i oto ona :) Moja piękna magnolia już zawisła na ścianie obok piwonii, czekają jeszcze na trzeci kwiat.








Ramka - IKEA 
Model - RIBBA 
Cena - 25,99 zł
Tkanina - Lugana 25 ct
Nici - DMC


7 września obchodziłam urodziny, a 8 pojechaliśmy do znajomego na jego urodziny :) Jakież było moje zdziwienie, gdy postanowił podzielić się ze mną swoim tortem :) Moja jest 26, a jego 27. Bardzo miły gest, byłam bardzo zaskoczona :D




8 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :)
    Piękna Magnolia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Magnolia przepiękna! :) i bardzo fajny gest ze strony kolegi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. PRZEPIĘKNA MAGNOLIA. Z okazji urodzin samych dobrych zdarzeń życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna jest ta magnolia! I pięknie ją oprawiłaś :) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Magnolia jest przecudna;oczywiscie spelnienia marzen ci zycze oraz zapraszam do odwiedzin u mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Magnolia jest przepiękna, mam nadzieje ze pokażesz nam caly tercet

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna magnolia, ładnie ją oprawiłaś. Spóźnione życzenia wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Widzę, że jesteśmy z tego samego rocznika ale ja dopiero pod koniec października skończę te 26 :)

    OdpowiedzUsuń