Mirabilia - Petal Fairy XIV

Skończyłam! 

Wczoraj krótko po 21 postawiłam ostatnie krzyżyki! W końcu po prawie dwóch latach :) Mój ostatni niedokończony haft :)

Czy pisałam już wam, że ma on dla mnie szczególne znaczenie? Wtedy, gdy tak układałam sobie mulinki i zaznaczałam kratki na kanwie cały czas myślałam o pewnym chłopaku, którego poznałam poprzedniej nocy? Tego samego chłopaka spotkałam potem wieczorem na grillu u przyjaciółki. Z tym samym chłopakiem 18 sierpnia 2011 umówiłam się na pierwszą magiczną i zaczarowaną randkę, a równo rok po tym zdarzeniu zostałam jego żoną. :)

Haftu niestety wam nie pokażę, ponieważ zostały mi backstitche, które jak się okazało robi się innymi kolorami niż cały obrazek. Pierwszy raz się z tym spotykam i nawet wcześniej nie zerknęłam na muliny, które powinnam mieć.

Zatem czeka mnie wyprawa po nici i koraliki. Chwała Bogu, że znalazłam pasmanterię, a właściwie, bardzo fajny sklep craftowy. Inaczej musiałabym czekać z ukończeniem obrazka do czerwcowej wizyty siostry, aż dostarczy mi materiały z Polski.

Zatem oglądajcie, podziwiajcie i spodziewajcie się. A czego? Skończonego obrazka!
Dziś zaczynam nowy! :)



Widać jak pięknie mienią się skrzydła? 

17 komentarzy:

  1. To wspaniałe dzieło - piękne szwy!
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity haft i jaka piękna historia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzydełka mienią się cudnie :) Urocza, zwiewna elfka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny obrazek , gratuluje końca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna historia... :) Nie dziwię się więc, że i haft magiczny! :) Cudnie się mieni :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ukończenia! Hafcik jest cudny:) I piękna historia do tego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny obraz wyszyłaś, a jego historia wzruszyła mnie ogromnie :) Ładnie to opisałaś :) Ciekawe, jaki będzie następny obrazek?
    Pozdrawiam,
    Asia z nowych mjających chwil

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita praca. Podziwiam!! Świetna pasja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. magiczny motyw... nie tylko wzór, ale związana z nim historia, takie prace mają swoją duszę ...

    OdpowiedzUsuń
  10. już się nie mogę doczekać efektu końcowego
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, dla mnie w ogóle haft to czarna magia, więc tym bardziej podziwiam twoje dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. If you are going for most excellent contents like myself, just
    visit this web page everyday since it presents feature contents, thanks

    My page - Rolland Garros

    OdpowiedzUsuń
  13. Keep on working, great job!

    Have a look at my homepage - voyance Gratuite

    OdpowiedzUsuń
  14. І am really іmpгeѕsed with your ωriting sκills
    anԁ also ωith the layout οn yоuг weblog.
    Iѕ thіs а paid theme οr did уou modify it yourѕelf?
    Eitheг wау κeeр up the nіce quality writing, it is rare
    to see а niсe blog like this one today.

    my blog :: meuble salle de bain pas cher

    OdpowiedzUsuń
  15. też mam wielką chrapkę na którąś z wróżek tej firmy :)
    Dzień dobry i będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń