W letnim ogrodzie V

Oto finałowa odsłona mojego ogrodu, wszystko odbyłoby się troszkę wcześniej, ale pomyliłam się przy mierzeniu passe i miałam centymetrową dziurę :)



Zamówiłam passe ponownie i haft już gotowy do pokazania go światu. Jestem z siebie dumna, na prawdę. Udało mi się skończyć ten obrazeczek przed moja przeprowadzką do Szwecji, a tam w tym nieznanym dla mnie kraju, skończę kolejny :)
Haft zaczęłam, gdy tylko kupiłam Hafty Polskie, w których znajdował się wzór, czyli w sumie SZEŚĆ lat temu(!!!)






Ramka Carlson i Piechocki 
Symbol listwy - S405016 - Art line
Passepartout - 153 - Krem
Cena - 71,20 zł








19 komentarzy:

  1. Śliczny obrazek:) pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny obrazek a całość super !!!!!
    Pozdrawiam mila

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazek prezentuję się wspaniale. Przeprowadzka do Szwecji...Kochana czemu aż tak daleko:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam się tam na studia i postanowiłam wyjechać :)

      Usuń
    2. Na studia.. Bardzo Ci gratuluję. A zdradzisz może jaki profil? Nie wiem jak to jest studiować za granicą, ale pewnie trzeba znać dobrze angielski, oj zazdroszczę. Nie przeraża Cię taka zmiana. Nagle Ty i Twój mąż musicie zmienić kraj a już nie wspomnę o zwyczajach. Ale szczerze to zazdroszczę:) i życzę powodzenia :)

      Usuń
    3. Na licencjacie mieszkałam trochę w Norwegii, więc jakoś specjalnie przerażona nie jestem. Kultura Szwedzka i Norweska są do siebie bardzo podobne:)Mój mąż pracuje tutaj, a ja nie chcąc być tylko jego żoną i czekać na niego codziennie obiadem postanowiłam spróbować dostać się tutaj na studia. Udało się. Kierunek jest w całości prowadzony po angielsku, co myślę że będzie problemem tylko na początku, dopóki nie zapoznam się ze słownictwem specjalistycznym :) Nie przeraża mnie nic, bo wiem, że w końcu będziemy razem jak mąż i żona, a ten kraj stawia przed nami niezliczone możliwości, nie to co ograniczona Polska, szara rzeczywistość.
      Aha, a profil to zarządzanie, tak ogólnie ujmując:)

      Usuń
  4. Ps. fajny żyrandol odbija się w 7 zdjęciu licząc od góry :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny obrazek, gratuluję ukończenia :) Powodzenia na nowej ziemi, liczę że czasami coś o tym pięknym kraju wspomnisz,by przestał być tak daleki i obcy.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny letni obrazek i jak ładnie oprawiony....ech my tu na wiosne czekamy a u ciebie już lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny,taki swojski,sielski,miły dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny obrazek!Lubię obrazy w tym klimacie.Mam nadzieję że następny będzie szybciej gotowy bo razem będą się pięknie prezentować na scianie....Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. To wiosna, ładne zdjęcie, piękne kolory, dobry nastrój!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny domek. Osobiście najbardziej lubię haftować domki i widoczki! Gdzie kupiłaś takie fajne Passepartout?

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny widoczek ;)
    Przeprowadzka do Szwecji ?? Zaskoczyłaś mnie .

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam Twoją wytrwałosc , piękny obraz.

    OdpowiedzUsuń