Mirabilia - Petal Fairy X

Hej dziewczyny nadaję już ze Szwecji :) Troszkę czasu zajęło mi urządzenie naszego ślicznego mieszkanka :) Pierwsze kroki zaraz po obudzeniu skierowaliśmy do Ikei, kupiliśmy kilka niezbędnych kobietom rzeczy (zasłony, kwiatki, świeczki ;)) Skoro nasz sypialnia w Polsce jest beżowo - biała, tutejsza będzie błękitno - biało - szara, jakoś tak same na myśl te kolorki mi się rzuciły, gdy tylko weszłam do mieszkania :)




Pytałyście się dlaczego taka decyzja? Mój mąż tu pracuje, ja się troszkę wahałam, ale małżeństwo na odległość nie ma sensu, a dodatkowym plusem życia za granicą jest fakt, że dostałam się tutaj na studia, które rozpocznę od września :) Tak więc z wyjątkiem sporadycznych wizyt w Polsce, żegnam ten kraj na czas nieokreślony. Szkoda, ale taki los zgotował nam nasz kraj. Młodym ludziom bez możliwości rozwoju, założenia rodziny i życia na godnym poziomie.

Zaprezentuję wam moje tygodniowe postępy, moja czarowna wróżka ma już rączki i buzię, kontury zostawiam sobie na później.






A tu jeszcze dwa bonusowe zdjęcia mojej lampy, o której mówiła Iskierka :) Kupiliśmy ją w Leroy Merlin, troszkę się bałam, że będzie dawała mało światła, ale jest na prawdę bardzo jasno i kocham ją za jej oryginalny wygląd :)




17 komentarzy:

  1. Bardzo ładny hafcik:) Ładny widok z okna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje,malzenstwo na odleglosc nie ma sensu. My tak mieszkalismy z przymusu przez rowny rok. Nigdy wiecej! Dobrze,ze od razu zaczelas urzadzac dom,lepiej poczujesz sie w nowym miejscu:) Zycze wszystkiego dobrego no i gratuluje przyjecia na studia:) A wrozka taka piekna-wiosenna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wszystkiego najlepszego w nowym rozdziale życia. Masz bardzo oryginalną lampę. Jeszcze się z taką nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życze samych cudownych dni i realizacji marzeń w nowym kraju:) najwqżniejsze, ze jestes tam z mezem!:) bo masz racje na odleglosc to nie ma sensu...
    Piekny hafcik, mam pytanie na jakim materiale wyszywasz?
    A niebieskie akcenty w sypialni bardzo mi sie spodobaly:)
    pozdrawiam niebiesko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest aida rustico, kupiłam ją w Hobby Studio

      Usuń
  5. Dużo szczęścia w nowym kraju :) Wróżka wychodzi pięknie bardzo delikatnie, a niebiesko szara sypialnia na pewno pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Wam aby wszystko ułożyło się szczęśliwie w obcym kraju.Najważniejsze że jesteście razem!Hafcik śliczny,delikatny a lampa orginalna! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Życze więc Wam dużo szczęścia,powodzenia w nowym kraju ,żebyście się szybko zaklimatyzowali ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny haft. Życzę szczęścia w nowym kraju. My tez już od ładnych 9 lat za granicą. Na początku tęsknota duża, potem człowiek się przyzwyczaja, odwiedza ojczyznę, zaprasza rodzinkę i znajomych w odwiedziny i ..... wcale nie żałuje wyprowadzki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia na studiach:) oraz szczęście w nowym kraju. Piękną kolorystykę wybrałaś do nowego mieszkania. A lampa i napis jest super:) Mam nadzieję, ze z tablicy magnetycznej jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem, ale niestety musiałam ją wyłożyć i na razie leży w domu w Polsce :)Nie pozwolili mi jej wnieśc na pokład, nie myślałam że może być niebezpieczna, całe szczęście siostra ją zabrała do domu i nie musiałam jej wyrzucać :)

      Usuń
  10. Odważna decyzja ale niestety nie zawsze jest tak jak chcemy. A Wam na pewno będzie się podobało, bo masz same dobre nowiny :).

    Lampa jest super, podoba mi się też napis na ścianie.

    A wróżka będzie śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę wiele szczęścia w nowym kraju :)
    A hafcik zaczyna nabierać pięknych kształtów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odważna decyzja! Ale tak czasem życie się nam układa. Najważniejsze byście Wy byli tam szczęśliwi!!!
    Hafcik całkiem fajnie już wygląda :)
    Pozdrawiam! Pisz czasem co tam takiego ciekawego w Szwecji można zobaczyć, jakie sklepy robótkowe tam mają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobrą podjęłaś decyzję! Ja nie mogłabym żyć na odległość z osobą, którą kocham, zwłaszcza na tak dużą odległość. Z moim narzeczonym widzę się tylko w weekendy i to jest dla mnie mało, a co dopiero gdy miałabym się z nim spotykać rzadziej. Jeżeli chodzi o Nasz kraj i sytuację ludzi młodych to wiem co nieco na ten temat. W czerwcu kończę studia, obecnie szukam pracy i nie jest łatwo. Moja przyszłość ni rysuje się w za dobrych barwach.
    Muszę kiedyś odwiedzić Szwecję, Norwegia również mi się marzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ten haft :) Powodzenia w nowym kraju, czasem trzeba podjąć taką decyzję, wielu moich znajomych wyjechało ale nie żałują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super haft:) dołączam do ulubionych, bo chętnie będę zaglądać do Ciebie - takie piękne hafty robisz:)

    OdpowiedzUsuń