Odkąd GO poślubiłam spełniają się wszystkie moje marzenia

Już poślubiona, jeszcze ze swoim nazwiskiem wracam z powrotem do życia robótkowego. Nie mogę uwierzyć, że już po wszystkim. Zawsze wracając z pracy, czy jadąc do niej miałam coś do załatwienia związanego ze ślubem, a tu teraz nagle nic? Co ja zrobię z tym czasem?

Ale nie o tym chciałam Wam pisać.

Będzie to post o naszej ślubnej sesji na Rodos.

Zawsze marzyłam o ślubie na plaży, ale niestety nie mogłabym się wyrzec wielkiego dwudniowego wesela :) Bo kocham takie imprezy :)

Ale, gdy tylko dostałam w prezencie od mojego narzeczonego bilety na podróż poślubną, zaświtał mi w głowie pomysł sesji o wschodzie słońca na rajskiej plaży. Jako, że jechaliśmy ze znajomymi, oni dostali w ręce aparat, naszym zadaniem było zabranie strojów ślubnych (oczywiście nie wzięłam mojej księżniczowatej sukni, tylko tę poprawinową, bardziej wpisującą się do konwencji sesji(Cymbeline Pour Oui 33)). Moim dodatkowym zadaniem, obudzenie męża o czwartej rano - bardzo ciężko mi to poszło.

Na plaży było bardzo mało osób, raczej pojedyncze przypadki biegaczy, czy imprezowiczów nie pamiętających, w którym hotelu się zatrzymali. Pomimo tego wzbudzaliśmy duże zainteresowanie.


Pozy.. Takie od niechcenia, bo mój mąż był bardzo wyczerpany ;)

Sesja sprawiła nam dużo śmiechu i radości, a zdjęcia spełniły moje oczekiwania - oczywiście nikt z nas nie jest profesjonalnym fotografem, zatem zdjęcia pozostawiają dużo do życzenia, (w przeciwieństwie do post - weddingowej), ale i tak jest to dla nas rewelacyjna pamiątka i spełnienie kolejnego z moich marzeń.

Polecam wszystkim taką formę. Zdjęć ślubnych nigdy za wiele
:)








21 komentarzy:

  1. Rewelacja!!!! Jesteście super szczęśliwi, młodzi i piękni:) jeszcze raz gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER!!!!!!!!! jesteście piękni!! szczęśliwi- zdjęcia wspaniałe. Bardzo bardzo ładnie. Powodzenia, i duuuuuużo miłości kochani, ależ Wy pieknie wyglądacie, no !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!! Życzę dużo szczęścia !!! A zdjęcia - boskie !

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sesja! gratuluję nowożeńcom! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały pomysł! Zdjęcia są piękne. Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sesja wapaniała. Wszystkiego najlepszego na Nowej drodze życie!!!:) Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Wspaniały wyjazd i zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech szczęście opromienia każdą Waszą chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie!!! Najśliczniejsze zdjęcie to te, na kgtórym widać Wasze stopy odciśnięte na piasku.... bardzo romantyczne :).
    Gratuluję z głębi serca.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia!!! Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje i samych miłych chwil na nowej drodze życia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, przepiękna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia. A teraz życzenia:
    Wszystko co piękne na tym świecie, wszystko co tylko szczęście wróży, niech się Wam razem w jedno splecie i będzie słońcem w życia podróży.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia. Raz jeszcze gratuluję i życzę Wam wszystkiego naj naj naj naj!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia :) Zdjęcia przepiękne :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie! Gratuluję ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje , wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia .

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywistości pięknej jak marzenia! =D

    Ja również się dołączam do Gratulacji =}

    OdpowiedzUsuń
  19. masz śliczną sukienkę :) Życzę wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje! wspaniale wyglądaliście, urocze zdjęcia

    OdpowiedzUsuń