Pamiątka ślubna II

(Edit.: Chciałam Wam moje Kochane hafciareczki podziękować za tyle ciepłych życzeń ślubnych, dziękuję Wam bardzo serdecznie :*:*:*





Dziękuję też Ani, która wyróżniła mój blog :))


Kochane moje! Zniknęłam na tak strasznie długo z naszego blogowego świata... Ale mogę wszem i wobec powiedzieć, że jestem oficjalnie w 100% przeprowadzona do mojego nowego domu, nawet moje stare pamiętniki znalazły tu miejsce. Oczywiście poczyniłam wpierw mały remoncik, żeby zniwelować żółtą kawalerską jaskinię mojego ukochanego, na śliczne beżowe i kojące gniazdko :)











Jak widać na zdjęciach od sufitu, aż po podłogę było u nas bardzo żółto :) Próbowałam też innych kolorków, ale niestety najbardziej i tak podoba mi się beż, a raczej Piasek Pustyni - Duluxa
Zatem odrzuciłam igły na rzecz pędzli i wałków, ale coś tam sobie dziubię :)









Hafcik metryczkowy powstaje. Nie obyło się bez prucia, bo coś mi się kolorki nie zgadzały i trzeba było je troszkę zmodyfikować (patrz: ta paskudna pręga granatu na sukni Pnny Młodej). Wkrótce kończę więc śledźcie mój blog uważnie.




6 komentarzy:

  1. Gratuluje przeprowadzki:) To teraz czas na parapetowke:P
    A hafcik jaki sympatyczny, jeszcze go nigdzie nie widzialam, wiec czekam na koncowke:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak u siebie :))
    Niedawno robiłam taki hafcik, efekt końcowy wynagradza włożony wysiłek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję przeprowadzki! Hafciku nie znam więc czekam z niecierpliwością na efekt końcowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak wogole to gratuluje nowej drogi zycia, pieknie wygladalas jako panna mloda :) a co do przeprowadzki to sama sie niedawno przeprowadzilam z ukochanym wiec wiem jaki to zamet :)
    hafcik bedzie piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemny ten kolorek ścian,też kiedyś miałam go w pokoju,a teraz jest podobny u syna.Fajnie,że cos tam (mimo remontu) xxx.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróznienia , nieobecnośc usprawiedliwiona , no bo przeprowadzka to jest cos !, no i gratulacje z powodu rocznicy !, obrazek widze sie robi , bedzie jak znalazł ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń