Po remoncie :)

Myślę, że już czas pochwalić się moim nowym - starym pokojem.

W trakcie było tak:
Tapety i karnisz zostały zerwane. Gładź rzucona na ściany i zamalowana kolorem anielskiego włosia. Podłoga wycyklinowana.








A teraz jest tak:
Komodę kupiłam w Ikei



Firankę zamówiłam na allegro, a śliczna ramkę kupiłam w Nanuna







Lampa miała granatowy abażur, który przerobiłam sama, naklejając na niego gorącym klejem kawałek tapety. Polecam najpierw wyciąć szablon, a dopiero potem wycinać potrzebny kawałek papieru.


I to wszystko zabierało mi bardzo dużo czasu :)

Co powiecie?


12 komentarzy:

  1. Czy mogę być szczera? Mam nadzieję, że się nie pogniewasz. Pokój po remoncie bardzo ładny :) tylko firanka mi sie zupełnie nie podoba. Bo mi się ogólnie takie firanki nie podobają :) ale w Twoim pokoju sama chciałabym zamieszkać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba, bo u mnie remont generalny ciągnie się już drugi rok i tęsknię za ładem , składem i estetyką! A u Ciebie urokliwie i przyjemnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ale zmiany...super wygląda Twoje gniazdko...
    pozdrawiam Hania :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest uroczo:)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest uroczo:)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest uroczo:)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyremontowane :)Przytulnie i miło.
    Mnie to czeka w przyszłym roku :(
    Pozdrawiam i życzę dużo czasu na przesiadywanie w domku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba stan po remoncie, a szczególnie abażur lampy!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale się napracowałaś:) bardzo miło u Ciebie.
    a pomysł na lampę rewelacyjny, chyba też skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odnowiony pokój wygląda super, a pomysł z lampą rewelacyjny :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Lampa świetna ;o) Coś mi się Twoje posty ostatnio nie wyświetlają ;o(

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie i przytulnie jest w tym Twoim nowym wnętrzu :) ślicznie!

    OdpowiedzUsuń