Wymianka z Fantazją

Prezent dla mnie przygotowała w Moteczkowej zabawie Millu
Był rzeczywiście bardzo fantazyjny. Chciałabym pokazać, że wszystko co mi dałaś już znalazło swoje miejsce.




Podkładki, zawieszka, piękna bransoletka, mydełko, miód, słodkości, mulinki, skarpeteczki, balsam do ciała, płyn do kąpieli, świeczka, żurawina, herbatka,pudełeczko oj! No cuda, cuda, cuda!

Bardzo ci dziękuję!


A tu już twoje prezenty w użyciu.



Ja prezent przygotowywałam dla Kasi, niestety paczka jeszcze nie dotarła.

Edit: 11.10.11 - Zdjęcia z bloga Kasi :)

8 komentarzy:

  1. Prześliczny prezent otrzymałaś:)))
    Mam wiadomość od Kasi, że prezent już do Niej dotarł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna wymnianka, zaszalałyście kobitki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. UFFF... cieszę się, że dosżło i przypadło do gustu:)
    Millu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prezenty otrzymałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudności dostaład i wielkie dzieki za piękności dla mnie

    OdpowiedzUsuń