RR - owe zaległości

Właśnie skończyłam drugi i siódmy domek w naszej zabawie. Jutro w świat polecą dwie kanwy domkowe Danci i Summer.




Obecnie haftuję szmatkę Hanulka i ósmy domek.

Tym samym chciałam podziękować za wyszycie mojej kanwy, która przyszła do mnie ostatnio pocztą. Na prawdę to była fajna zabawa, będę zapewne wam jeszcze dziękować przy okazji torebkowego słowniczka.



Wiem że troszkę przetrzymuję nasze szmatki, ale dostałam jesienny zastrzyk energii i do końca miesiąca w świat chciałabym wysłać jeszcze trzy szmatki. które u siebie mam. Jedną domkową i dwie torebkowe. Czasami się tak układa, a raczej nie układa, że nie mamy czasu siąść nad robótką. Ale chcę was tylko uspokoić, że nasze RR'y mają u mnie priorytet i nie wyszywam ani jednego krzyżyka na robótce dla siebie, tylko nasze słowniczki.

Chciałam jeszcze pokazać zdjęcie prezentu przygotowanego na "Wymiankę z fantazją" dla Kasi, skradzione z jej bloga.



8 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszedł ten domek, a prezent super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Domki idą Ci znakomicie, Twoja kanwa prezentuje się fantastycznie. Prezencik piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Domki ci ślicznie idą, a prezencik rewelacja. Ta seria obrazków jest na mojej liście do zrobienia (ciekawe tylko kiedy znajdę czas eh)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam fajny domek :)) dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  5. A fu czemu mnie wstawiło jako anonimowy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie nabrałaś tempa :).

    Asiu jak masz ochotę i czas to zapraszam do mnie na wymiankę ATC z dziurką :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tez bym taki prezent chciała..

    OdpowiedzUsuń