Wróciłam!

Długo zastanawiałam się co zrobić z tym blogiem. Usunąć? Zostawić? Czy moja kreatywność skończyła się wraz z narodzeniem dziecka? Nie. Dalej tworzę, rozwijam się, poznaję zupełnie inne dziedziny. Nie mam już tak dużo czasu na siedzenie przed komputerem, łatwiej mi sięgnąć po telefon, gdy zmęczona po całym dniu czekam, aż moje Szczęście zaśnie. 

Jak widzicie zmieniło się logo i nazwa bloga. Nie czuję już potrzeby ukrywania się w sieci. Nie wstydzę się już tego, że jestem zupełnie inna, niż otaczający mnie ludzie. Jestem dumna z tego, że tak wiele umiem i nie mam problemów z nauczeniem się zupełnie nowych technik.

Odkryłam niedawno aplikacje bloggera na telefon i to zmotywowało mnie do powrotu. Teksty będę tworzyć wieczorami z pozycji horyzontalnej, zdjęcia dodam w wolnej chwili w ciągu dnia.

Zdjęcia to moja miłość, która postanowiłam przekuć na biznes. To pochłania mnie bez reszty, możecie śledzić mój drugi blog na firmowej stronie Tysiąc Gwiazd. Próbowałam przenieść się i z tym blogiem na WordPress, ale tu nie martwię się o SEO, nie zależy mi na ilości wyświetleń i było mi smutno was zostawiać. Dlatego mojego craftowego bloga zastawiam tu :)

Zainteresowałam się też szyciem, powstało kilka łatwych sukienek, a przeróżne tkaniny czekają na swoją kolej. Wrzucę tutaj tutorial na bardzo fajną, efektowną, a przy tym szybką sukienkę.

Scrapbooking to kolejna dziedzina, w której coraz śmielej stawiam swoje kroki. Wszystko dzięki moim cudownym klientom, dla których zawsze po sesji zostawiam kilka ciepłych słów. Chciałam to podać na spersonalizowanej kartce i tak od pierwszych pokracznych prób, rozwinęła się moja kolejna pasja.

Do haftu jakoś straciłam serce. Nie wyszyłam nic nowego od czasu narodzin mojej córki. 

Choć lubię sutasz nie mam na niego tak wiele czasu jakbym chciała. Dla siebie nie zrobiłam nic od miesięcy, choć po głowie chodzą mi czasem jakieś pomysły.

Tyle u mnie. Dziękuję, że na mnie czekaliście.

Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz